Als een dame met je meerijdt dan altijd voor haar de deur open doen.

Bij een deur ga jij eerst en doet de deur open voor haar.

Bij een trap ga jij eerst, anders kijk je onder haar rok of tegen haar billen.

Als ze iets laat vallen dan raap jij het op.

Wanneer je ergens uit eten gaat dan kies jij de wijn uit en schuift haar stoel aan. En vanzelfsprekend betaal jij.

Wees altijd lief tegen haar, wees oprecht geinteresseerd over haar en luister goed.

Als jullie uitgaan moet je haar verrassen. Jij bepaalt waar jullie heengaan, moet voor haar een verrassingsuitje worden. Vrouwen houden van mannen die initiatief tonen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 gelukkig zijn er nog mannen die weten hoe het moet;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik sluit me aan bij de dame boven me!
Een echte heer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank jullie wel dames :)!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn ontzettend veel mannen,die weten hoe het moet,maar alleen verrekken ze het vaak. Vooral als ze al een tijd getrouwd zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ty

Andere antwoorden (10)

deur openhouden, of een dame eerst laten in stappen in de trein!
Erg galant
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wist ik al. Maar toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Ontvoer haar! Lekker onverwachts aankloppen, bij de hand pakken in de auto zetten en meenemen naar een mooi plekje. Klein flesje champagne meenemen en daar opdrinken. De rest moet je zelf maar invullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Richt je aandacht op haar en laat je intuïtie verder het werk doen.
14 jaar geleden
Laat haar voelen dat zij de enige is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
50 regels voor een gentleman:
http://www.bspcn.com/2008/09/30/50-rules-to-being-a-gentleman/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door spontaan eens 'n keer je eigen overhemden te strijken.....

(en de theedoeken neem je dan meteen even mee!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tijdens een gesprek blijf je haar non stop aankijken. Dit komt super geintreseerd over en zal worden gewaardeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die een sigarettje opsteek, geef haar gelijk een vuurtje..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gedrag van de echte Gentlemen manifesteert zich in onverwachtse zaken op alle gebied (cultuur, restaurant, etiquette, vakantie, cadeatjes, uitspraken ) en vooral de precies timing. Dus gentlemen truucjes zijn niet zo evident als alleen maar deurtje openen ,jasje aannemen, bloemen meebrengen maar juist in die kleine dingen waarvoor je de juiste flair en feeling moet hebben." Good lord , she will be amused.Just try it."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg tegen haar dat ze de allermooiste is en de allerliefste, als je dat echt meent... Dan heeft ze de tijd van haar leven...