Nou ben ik lid van www.badoo.nl en bij sommmige personen staat bij Sexuele voorkeur Open minded wat betekend dat ?

ik heb tijd lopen zoeken op GV maar niet HET antwooord kunnen vinden. maar begrijp niet wat dit betekend kan iemand ff helpen vriendelijk dank

11 jaar geleden
29.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In seksueel opzicht betekent het 'ruim denkend'. D.w.z. open staan voor alle vormen van seksualiteit zoals parenclubs, swingers clubs, homo scene, partnerruil en bv. orale en anale seks, ook met anderen dan je eigen man/vrouw.
Antoni
11 jaar geleden
edenjose, dat zal dan toch echt "ruimdenkend" moeten zijn: http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=ruimdenkend&lang=nn

Het beste antwoord

Open minded vertaalt zich naar een open geest. Iemand die open minded is laat zich niet belemmeren door zijn overtuigingen of ervaringen uit het verleden. Wanneer je met een open geest in de wereld staat, sta je open voor nieuwe ideeën, ervaringen, theorieën, mensen en levenswijzen. Zelf ben ik bijvoorbeeld zeer open minded, wat voor mij ook betekent dat het bijvoorbeeld niet uitmaakt waar je vandaan komt, wat je doet, wat je draagt of wat je sexuele voorkeuren zijn.

Met een open geest kun je de wereld optimaal ontdekken. Je kunt eenvoudig contacten leggen, nieuwe dingen ontdekken en zo gaandeweg je leven verrijken.
Veel mensen vinden dat de zin van het leven schuilt in constant blijven leren, constante groei, door je geeft open te stellen kan je deze dingen bereiken.

Met een open geest kun je onbeperkt leren omdat je je nooit laat belemmeren door het verleden. Je staat open voor alles wat nieuw en interessant is.

Als mensen het gegeven open minded aangeven in een sexueel context, dan houdt dat in, dat ze dus open staan voor alles. Wat NIET inhoudt, dat men maar met iedereen het bed induikt, ongeacht! Je kunt bijvoorbeeld ook open minded zijn in de politiek.

http://sochicken.nl/zo_word_je_open_minded_4_stappen
http://openminded1.hyves.nl/#
Er zijn ook nog een aantal fora te vinden geloof ik, en je kunt er zelfs cursussen in doen.

Hopelijk heb je wat aan het antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
molenaar
11 jaar geleden
Kijk mooi dan weet ik het veel dank
& daarom is dit het beste antwoord na mijn idee.

Andere antwoorden (1)

Dat ze overal voor te vinden zijn. Met een man, met een vrouw, of met beiden tegelijk.