zijn er eigentlijk ook vrouwlijke klanten die naar de wallen gaan om te genieten ?

ik vraag me 1 ding af je hoord en ziet altijd mannen die na een prostitue gaan maar zijn er ook vrouwen die dan bvb bi sexuel zijn of les daar heen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.goeievraag.nl/vraag/.../mannen-seks-werken-prostitutie.310915

Antwoorden (2)

Nee. In het blad 'Het Verdrag' stond in 2011 een artikel waaruit bleek van niet. De vrouwen die het schreven namen de proef op de som en werden door prostituees op de Wallen raar aangekeken. Velen weigerden zelfs al om met ze te praten. Degenen die wel praatten zeiden stuk voor stuk dat het niet voorkwam. Stelletjes komt zoms wel voor, maar schijnbaar altijd in een situatie waarin de prostituee met de man bezig is en de vrouw intussen zichzelf bevredigt. De mogelijkheid is er echter wel: verscheidene prostituees gaven aan best een vrouwelijke klant te willen. Ze zijn er echter niet. Het artikel gaat er verder nog op in waarom dan niet.
De hieronder gegeven link gaat naar de betreffende editie van het blad, het artikel staat op pagina 6.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het komt niet vaak voor nee. Ik loop geregeld over de wallen, het heeft een geweldige sfeer en altijd gezellig met de toeristen, en ik word toch gemiddeld 4 keer 'geroepen' door een dame achter het raam. Ik ben dan niet het type dat erop af gaat, maar toch, het zal dus ongetwijfeld wel gebeuren.