Hoe overtuig je je vriendin om sex met je te hebben?

Ik heb een vriendin, we zijn al lang samen. Ik kwam pas uit een relatie waar we nogal vaak sex hadden. Dit viel nu weg. Het is al heel lang geleden en probeer haar zo lief mogelijk duidelijk te maken dat ik het liefst sex met haar zou willen hebben. Originele ideeën? tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.3K

Antwoorden (24)

Wachten, gewoon wachten en respect tonen voor haar wensen.

Daar win je meer mee ipv haar te proberen overtuigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij heeft ze geen wensen en tevens geen flauw idee.
Je kan haar niet overtuigen, dit moet helemaal vanuit haarzelf komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens met haar te praten. Ik denk dat dit de beste oplossing is. Je moet gewoon open tegen elkaar zijn, en als jullie dat doen kun je het er gewoon over hebben en zo zelf tot een oplossing komen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je zegt dat je het al duidelijk maakt aan haar, maar hoe doe je dat dan? Doe je dat expliciet, in een gesprek?
Of constant met 'grapjes' er over of iets dergelijks?

En als zij het niet wil, moet je er respect voor hebben. Daar draait het in een relatie voornamelijk om.

Toegevoegd na 1 minuut:
Respect hebben voor elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet,
wachten tot zij er klaar voor is.
en niet aandringen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor alle duidelijkheid:

Je vriendin is nergens, maar dan ook nergens, toe te dwingen. Je hoeft haar dus niet "te overtuigen" sex met jou te hebben. Als zij eraan toe is zal het vanzelf wel gebeuren. Ik vind dat je er aardig op gefixeerd bent geraakt. Heb geduld! Anders zal het alleen maar tegen gaan werken in je relatie.

Het enige wat je zou kunnen doen is je vriendin vertellen dat je het mist, maar zonder enige bijbedoeling om haar onder druk te zetten of een schuldgevoel aan te praten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je dat je relatie kans van slagen heeft, zul je toch moeten wachten tot zij er ook aan toe is. Pushen zou wel eens heel averechts kunnen werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sex is geen verplichting. Dus wacht rustig af en laat haar blijken dat je haar wel ziet zitten. Als zij ook sex wil dat merk je het snel genoeg
13 jaar geleden
Nou,gewoon haar in d'r waarde laten dus gewoon wachten tot zij er klaar voor is.
Je kunt wel lief voor d'r zijn,dus een beetje zoenen en wat friemelen enzo (als ze dat wil tuurlijk),en je moet gewoon kijken tot hoever ze dat wil,ok?
anders gelijk ermee kappen.
maar heel lief tegen d'r zijn en vragen wat ze leuk vind.
Wat vind zij lekker om te doen?Gewoon vragen dus want dan kom je ook niet voor verrassingen te staan.
suc6 man!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die van mij heb ik gerespecteerd en na 16 jaar ging ze er met een ander van onder. daar sta je dan met je respect...
sex in een relatie die al lang duurt,is de normaalste zaak van de wereld.
als dat nu problemen oplevert,hoe zal dan dan straks zijn?
ik zou mij eens goed bezinnen over deze relatie.en zeker een goed gesprek met haar over dit onderwerp aangaan.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is lang? Het kan wel drie weken zijn.
niko
13 jaar geleden
ja wat is lang.zou je het best aan de vraagsteller vragen,die weet wat hij lang noemt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad,wat is lang.te lang,ben ik met je eens,zonder sex in een relatie is niet gezond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je de mogelijkheid overwogen dat dit gaat om heel jonge mensen en dat de vriendin in kwestie gewoon nog maagd is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of hij is 25 en zij 30 en ze hebben beide een iq van rond de 80.
niko
13 jaar geleden
ik dacht uit het bericht op te maken dat het om iemand ging die al wat ervaring had,dus niet meer zo piepjong was.uiteraard kan ik mij vergissen .ik kan geen vraag meer stellen aan gast31870 die de vraag gesteld heeft.
wellicht dat jij hem om een nadere toelichting omtrend leeftijd/duur van de relatie kunt vragen.dat zou alles iets makkelijke maken.
grtz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ helemaal gelijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het zo grappig dat hij aan de ene kant zegt dat het al lang duurt, en aan de andere kant dat hij 'net uit 'n relatie komt'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@douchi Zonder sex is een relatie niet gezond? Waar slaat dat nou weer op!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@littleluna, als je beide oud genoeg bent, en je wil na een lange tijd nog geen sex, dan is er iets loos hoor. En een relatie zonder sex, is geen gezonde relatie.
niko
13 jaar geleden
natuurlijk zijn er relatie`s zonder sex.en die zijn niet per definitie ongezond.
er zijn zelfs relatie`s waarin sex niet wenselijk,zelfs verboden zijn.
maar in het soort relatie welke de vragensteller bedoelt,is sex vrij normaal.
haar liefkozen en opwinden zou kunnen helpen
haar zacht strelen en alles..
doe iets wat haar opwind, dan maak je de grootste kans
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De tip die ik je kan geven is, communiceren.
Praat met haar, en kijk waarom ze geen sex met je wil.
Er zal vast wat achter zitten, als jullie/jij daar achter zijn, Dan kan er aan gewerkt worden SAMEN.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dat gaat proberen ben je duidelijk bezig om haar belang ondergeschikt te maken aan jouw sexuele egoïsme. Je kan en mag niets anders doen dan gewoon lekker rustig afwachten tot ook zij eraan toe is. Van "overtuigen" gaat iets dwingends uit en dan ben je wel op een héél foute manier bezig. Ik weet hier geen tips voor, maar als ik ze wel wist, vertelde ik het je nog niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je vriendin er aan toe is kan je dat gaan doen dwingen doe dat niet daar kan de relatie van kapot gaan of andere dingen gebeuren.
praat er gewoon over wees gewoon eerlijk en heel open mischien zijn er wel redenen dat ze t niet wilt daar wel eens aan gedacht? praat er over en suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hallo overtuiger,

tja, jouw stukje roept bij mij alleen maar vragen op.
zoals, heb jij het de laatste keer voor haar naar bevrediging gedaan? houd je rekening met haar behoeftes of doe je de dingen zoals je ze deed bij je ex? Praten jullie eigenlijk wel over wat je behoeftes zijn binnen het liefdesspel?

Maar de belangrijkste vraag is wel, hoe ben je op het idee gekomen om een vrouw te willen overtuigen om sex met je te hebben?

Sex is 2 richtings(geslachts)verkeer
En als je wilt dat je het vaker kunt uitoefenen met elkaar zul je dan ook beiden in moeten geloven dat het LEUK is om te doen.

Heb je je dat al afgevraagd?
Of ze het wel leuk vindt met je..
nog beter: heb je het haar al eens gevraagd?

Jongens! open up!

have fun!

succes! Laura
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat moet men hier nu van denken?
U bent al lang samen en bent pas uit een relatie gestapt.
Als u gaat vergelijken met wat u gewend was met uw ex
en dat u nu op dit gebied niet aan uw trekken komt,
dan zal ook deze relatie stranden, en misschien wel om
dezelfde redenen.
Wees duidelijk tegenover uw nieuwe partner mbt de
invulling van uw relatie. Zet uw toekomstplannen op papier, tw eigen huis, kinderwens, vakantieplannen etc.
Kijk of jullie in de coalitie zitten, of in de gedoogvariant.
Toverwoord: COMMUNICEREN.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat meisje belangrijk voor je is kan je maar beter wachten. Niemand zit te wachten op een opdringerig vriendje (ik zeg niet dat je dat bent.)

Natuurlijk het valt even tegen als je gewend bent om regelmatig seks te hebben...

Maar voor haar zal het waarschijnlijk meer betekenen dan voor jou (omdat jij het al vaker hebt gedaan en waarschijnlijk zie jij dat sowieso anders omdat je een jonge bent.)

Laat haar weten hoe speciaal ze voor je is. En zorg dat ze zich op haar gemakt voelt bij jou.
Doe heel lief en maak haar duidelijk dat je bereid bent om te wachten.
Des te sneller zij dan ook bereid is om haar lichaam met jou te delen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het een idee om seks eens een paar treetjes lager te zetten op ons prioriteitenlijstje. Het is geen eerste levensbehoefte, het kan verslavend werken en je houdt zo veel tijd over als je aan andere dingen kunt denken dan aan seks. Dat EO-idee om 40 dagen zonder seks te leven is een goede lakmoesproef om te ontdekken of je verslaafd bent aan seks. Zo ja, kick dan lekker af en word volwassen. Dat gepiel met je piemeltje, kom op zeg, hoe oud zijn we nou helemaal!

Ja inderdaad, ik probeer jou ervan te overtuigen om geen seks te hebben met je vriendin. Ik hoop dat het lukt:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een tijdje met een jongen te maken gehad die mij ook aan het overtuigen was tot seks, en het werkt dus echt niet. Qua karakter en uiterlijk was hij helemaal mijn persoon! Daar kan geen misverstand over bestaan.
Echter; praten, aanraken, uitnodigen, het had allemaal geen zin. Ik ben een gezond, blij mens met een sterke persoonlijkheid en daarom gebeurde er niks (behalve zoenen e.d.). Ook mensen die onder hypnose zijn zullen nooit iets doen wat ze niet willen; het is iets cognitiefs evolutionairs.

De enige tip die ik kan geven waar ik echt van overtuigd ben dat die kan werken > was jezelf iets minder goed onder de oksels. Zweetlucht is DE natuurlijke communicator die doorslaggevend is voor wel/geen seks. Google maar eens: feromonen dopamine
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft haar niet te overtuigen, je moet het gewoon doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afwachten is het beste denk ik!
Wacht tot ze het zelf aangeeft!
de ene vrouw wil het sneller als een andere vrouw

Heb geduld het komt vanzelf goed;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rustig aan . Je hebt de rest van je leven nog tijd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg gwn. ik wil graag seks met je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nou eens niet zeurt of dramt maar heel stil, teruggetrokken en bedroefd bent en je zo gedraagt, hoe zou ze dat opvatten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg dat je twijfeld