omdat ze er dan achter kom dat dat lekker kan zijn en ze dan beginnen met expirimenteren.
14 jaar geleden
Nou niet alleen in de pubertijd hor! Volwassen mannen ook! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik bedoel waarom ze in de puberteit pas beginnen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O sorry, omdat zij dan het besef krijgen dat het ook mag. Als kind wordt je aangeleerd dat het allemaal gek en niet netjes is. Totdat ze ouder worden en merken dat het lekker is om eraan te zitten. En door internet, film, vriendjes leren ze dat rukken de manier is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het wordt pas interessant als je ook daadwerkelijk kunt klaarkomen, voor de pubertijd lukt dat niet en is het ook niet leuk. Dan gaat het pijn doen op een gegeven ogenblik he :)
Om je spanning kwijt te raken!
als je bier lekker vind: Drink je bier,
dus ja, zo ook met andere dingen..

Toegevoegd na 1 minuut:
OOOOH waarom in de puberteit pas! Zeg dat dan meteen!
Nou, pas in de putberteid gaan de hormonen spelen,
een vrouw is op haar 6de (meisje dus) toch ook niet vruchtbaar?
Dan heb je die drang ook niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor zo'n antwoord op har leeftijd een plusje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geeft iemand dat even ik ben nog niveau 1
rebecca
14 jaar geleden
nou de meeste meisjes en jongetjes weten op hun 16 wel hoe dit werkt hoor :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@rebecca helemaal gelijk natuurlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de vraagsteller wist t blijkbaar niet.
Of hij wou aandacht.
Nou ja, ik beide gevallen maakte het MIJ niks uit :P
Antwoord heeft iedereen recht op
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sorry, maar hij is een zij
Vóór de puberteit heeft het nog weinig zin, want dan krijgen ze nog geen orgasme. Er zijn wel veel kleine jongetjes die aan hun piemel vriemelen omdat het lekker aanvoelt, maar het leidt niet tot een hoogtepunt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat jongens in de pubertijd geslachtrijp worden. De hele onwikkeling van de puber wordt beinvloed door hormonen en staat in deze periode in het teken van sexualiteit en daarom hebben ze veel behoeft aan aftrekken. Daarnaast is het natuurlijk ook nog eens erg lekker. Overgens is het bij meisjes ook zo dat ze meer behoefte hebben aan zelfbevrediging tijdens de pubertijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De hormonen gieren door je lijf ,en je ervaart dat een zaadlozing prettig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het het prettigste vorm van een klotegevoel is :P

Toegevoegd na 23 seconden:
2e het moet natuurlijk een de zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon omdat ze het lekker vinden.De eerste 20 jaar zijn ze daar zoet mee. De eerst volgende 20 jaar hebben ze de vrouwtjes die het doen en de 20 jaar hierna doen ze het weer zelf en de laatste 20 jaar houden ze het voor gezien.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, erg he. Ben tegenwoordig een DIESEL. Je moet het zo zien. Toen ik een tiener was, was ik in topvorm maar nu ben ik eigenlijk TOP.