Ik heb seks gehad maar er os geen bloed gekomen ben ik nou maagd ?

Ik heb seks gehad , maar hij is er maar 5x niet echt erin geweest er kwam ook geen bloed ben ik nog maagd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.8K
Ritsuka
11 jaar geleden
ik mag hopen dat je het in elk geval veilig hebt gedaan (met condoom)
in verband met zwangerschap en SOA

Antwoorden (6)

Nee, je bent geen maagd meer.
Sommige meisjes verliezen helemaal geen bloed tijdens de ontmaagding en sommigen hebben ook geen pijn.

Je bent ontmaagd als je sex hebt gehad en dat heb je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zodra er een penis in je vagina heeft gezeten ben je ontmaagd.
Het maakt niet uit of je daarbij bloed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ontmaagd ben je na geslachtsgemeenschap en dat heb je blijkbaar gehad! Lang niet iedereen bloed daarbij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je maagdelijkheid verlies je als de man zijn penis bij je binnenbrengt, dan scheurt de maagdenvlies en dan kan je een beetje bloeden. laat je niet meeslepen door verhalen van turkse, marokkaanse vrouwen die het wel moeten in de huwelijksnacht, deze vrouwen zijn besneden, dat veroorzaakt het bloed meestal, en stress omdat familie bloed wil zien of als een vrouw niet vochtig genoeg is door stress bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat de definitie van ontmaagding is, hangt helemaal af van hoe dit binnen jouw religie werkt. Er kan al sprake van zijn als je seksuele omgang (zoenen, strelen, enzovoort) met een man hebt. Er is geen duidelijke richtlijn voor.

Fysiek is er ook niet echt een duidelijke richtlijn, aangezien lang niet iedere vrouw bloedt bij de eerste gemeenschap en een maagden"vlies" dus een beetje een fabel is. Het is namelijk geen vlies. Lees bijbehorende wikipagina maar eens.

"Niet echt erin" bestaat niet echt; Er is óf sprake van penetratie, óf niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een vrouw die intiem is geweest met een man, of andersom, is per definitie geen maagd meer.
Er hoeft bij de eerste keer seks beslist geen bloed te vloeien, aangezien het hymen bij sommige vrouwen slechts in aanleg aanwezig is en dus niet wordt doorboord.
Dus het antwoord is: Nee, juist nu ben je geen maagd meer.