Wat voel je na gebruik van anticonceptie pil?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan je emotionele leven wat temperen, en dus ook je libido verminderen.

Antwoorden (2)

Helemaal niets, het is gewoon een klein pilletje dat je slikt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Soms proef ik een klein beetje zoet, van het laagje dat er omheen zit.

Ik merk wel dat als ik de pil slik, ik minder last heb van hevige ups en downs in mijn emoties (waar ik in mijn stopweek nog wel eens last van heb, maar dat kan ook door de onttrekkingsbloeding komen op dat moment).
Ritsuka
11 jaar geleden
Dat geeft je een fijn en rustig gevoel dat je een maand
onbezorgd sex met iemand kan hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Niet helemaal, want het is geen 100% bescherming en je kunt nog steeds een SOA krijgen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je alles een beetje doet zoals het hoort,
loop je waarschijnlijk ook niet onder de tram