Kan ik mijn stopweek vervroegen als ik van deze maand maar 14 dagen de pil heb geslikt?

Ik heb van de 21 pillen deze maand al 14 geslikt, voordat ik hieraan begon heb ik een stopweek gehad. Nu zou ik graag weer een stopweek willen. Is het mogelijk om eerder met een strip te stoppen? Zo ja, krijg ik in die week dan een bloeding?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.6K

Antwoorden (2)

Nooit eerder stoppen met een pil, dan ben je niet meer beschermd tegen zwangerschap.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt beter deze strip afmaken, dan gelijk door met de volgende strip en dan halverwege die strip stoppen. Dat is geen probleem.
En die aangebroken strip bewaar je voor als je weer wilt uitstellen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Altijd minstens 1 hele strip nemen voordat je een stopweek houd.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt.
wekenlang zonder stopweek doorslikken kan geen kwaad, korter dan 21 dagen slikken wel.
vanaf 14 dagen kan je een stopweek inlassen maar die kan je best wel inkorten tot 4 dagen en dan verder je pil nemen zoals ervoor let wel op je begindag is nu anders !!