is er bekent hoeveel mensen? stellen een parenclub bezoeken en/ of anderzijds moderne erotische lifestyle hebben? wappen bijvoorbeeld

ik vraag dit omdat ik gewoon benieuwd ben naar de cijfers, maar ook omdat ik het zelf ambieer, ik wil wel eens weten hoe uitzonderlijk dit is

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat vind jij modern? Volgens mij zijn parenclubs en drugs gebruiken voor de seks al zo oud als de spreekwoordelijke weg naar Rome. De tijden veranderen, de mensen niet.

Het beste antwoord

De meeste mensen zijn redelijk braaf.Maar ik schat dat in nederland zo n 300.000 tot 400.000 mensen een op zijn zachts gezegd een moderne levens stijl er op na houden.Gebaseerd op schattingen op wat ik hoor en hoeveel gelegenheden er zijn.Ongeveer 30% van de naakstrand bezoekers hebben er ook een zwak voor.Al met al denk dat ik met rond de 350.000 mensen er niet ver van af zit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ikzelf als vrouw ken 6 personen die parenclubs bezoeken.
Hoeveel het er zijn in heel belgie is een groot vraagteken natuurlijk,dan zou je eens moeten polsen in de clubs zelf...