Welke natuurlijke middelen bestaan er die erectie stimulerend zijn voor mannen?

Hallo,

ik had graag willen weten welke natuurlijke (voedings)middelen er zoal bestaan waarvan ze bekend zijn die erectie stimulerend zijn voor mannen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eet smakelijk ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op school moesten wij een filmpje kijken waar een test in voorkwam waar een aantal mannen met erectieproblemen een speciaal dieet moesten volgen waar veel knoflook in zat. Uit de test bleek dat ze weer erecties kregen. Nadeel was hun slechte adem
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een hele liefdevolle relatie met een hele fijne partner.....sex met liefde is altijd stimulerend, denk ik.

Het beste antwoord

Gezond eten, voldoende beweging, niet roken en drinken. Dat zijn de beste erectie-bevorderende dingen die je kunt doen, en ze zin nog gezond ook. Logisch, een gezond lichaam presteert beter, ook in bed.
Alles wat je aan troep eet, rookt en drinkt heeft invloed op je lichaam en je bloeddruk en je conditie, en DUS ook tussen de beentjes.

VAn sommige voedingsmiddelen wordt wel beweerd dat ze het libido verhogen, maar dat staat los van je potentie. Overige middeltjes (kruiden, pillen, supplementen) , of ze nu natuurlijk genoemd worden of niet, zijn er vooral om geld uit je zak te kloppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tuurlijk wel ; als je te zwaar bent, veel drinkt of rookt, werkt het stoppen daarmee / afvallen wel degelijk curatief.
Maar tegen een afnemende erectie (met de leeftijd bijvoorbeeld) bij een overigens gezonde man, daartegen is helaas - letterlijk - geen kruid gewassen. Dat zul je met medicijnen moeten aanpakken. Op recept, uiteraard.

Andere antwoorden (1)

Geen enkele. Er zijn aanwijzingen dat zink een rol speeld bij ons libido. Er is echter niet bewezen dat het slikken van zink het libido ook verhoogd. En dan hebben we het alleen over het libido, niet over de erectie.

Verder is er geen voedingsmiddel wat ook maar enige geloofwaardigheid heeft om erectie stimulerend te zijn.