als ik seks heb maak ik hoest geluiden waardoor mijn partner stopt waar komen die hoestgeluiden vandaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (2)

Die hoestgeluiden komen uit je keel, doordat je opgewonden bent en ook omdat je nogal lijfelijk contact hebt met je vriend. Heel normaal. Je buik zal ook wel gekke geluiden maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een kwestie van 'ademhaling niet onder controle hebben'. Dat gebeurt nogal eens als je opgewonden raakt en er geen acht op slaat.
Of je ontspant, doet rustig aan en adem rustig en diep of je laat je gaan, geeft toe aan de staat van opwinding en hoest af en toe eens als het teveel wordt. (^-^).