Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom heb ik een irritante pijn in mijn been bij het masturberen?

Ik vind het een beetje awkward om hier over te praten maar als ik mezelf masturbeer dan krijg ik een soort zenuwtrek (of iets in die richting) in mijn been (niet steeds dezelfde) en dat gaat dan gepaard met een heel irritant gevoel, het is niet zozeer pijn maar wel erg vervelend. Wat kan hier de reden voor zijn en is het heel vreemd dat het gebeurd? (Ik ben een meisje van 15, mocht dat belangrijke informatie zijn..)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.8K
Ritsuka
11 jaar geleden
waarschijnlijk houd je toch je benen gespannen, of wat verkrampt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat kan komen door hoe je ligt. Probeer een andere houding aan te nemen, kijk wat voor jou de meest comfortabele houding is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk zet je bepaalde spieren van je been in werking die tot een beter hoogtepunt leiden. Ontspan jezelf en probeer het zonder enig "mee bewegen"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer jij er mee bezig bent trekken je spieren. Als je ''klaar bent'' laten ze los en kan het pijn veroorzaken. Ik ben zelf 16 en heb het soms als ik Heel opgewonden ben. Dit is verder geen probleem en je bent ook niet raar of zo. ( als je dat denkt!)

Kus !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding