Waarom word een hese stem vaak sexy gevonden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Alweer een goede, dit heb ik me ook wel eens afgevraagd, met name bij bekende mensen valt het op dat men er prijs op stelt dat ze zo praten / zingen, maar ik weet ook niet precies waarom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, dat laat ik in het midden..

Het beste antwoord

Omdat de stem van een mens (ja, bij mannen óók) hezer wordt als je sexueel opgewonden bent ....

Om diezelfde reden vinden mensen van foto's van iemand met grote pupillen die mens aardiger of aantrekkelijker dan met 'gewone' pupillen.
(Daar hebben ze proeven mee gedaan, door ze van dezelfde mens op één foto 'gewoon' te laten, en op de andere de pupillen groter te maken)
Als je iemand heel aantrekkelijk vindt, vergroten zich nl. je pupillen.

We zijn en blijven nou eenmaal sexuele diertjes.... ;-)))

Toegevoegd na 3 minuten:
hezer? heser? meer hees, in elk geval...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben lekker heester dan jij :).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van mij mag het allebei :-) goed antwoord +je

Andere antwoorden (3)

Vrouwen met een hese stem hebben een grotere aantrekkingskracht op mannen omdat de toonhoogte en het geluid een toegankelijkere indruk achterlaat en hese vrouwen zijn sexueel vaak ook aktiever (niet wetenschappelijk bewezen)

Voorbeelden van hese vrouwen: Manuele Kemp, Katja Schuurman, Vanessa.

tip:Wil je als eeuwige vrijgezelle vrouw een man aan de haak slaan,een avondje luidruchtig op de tocht staan doet wonderen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hees zijn is een teken van over je grens gaan... Hoe sexy wil je het hebben, schat... Want dan ga ik ook over de grens in seks...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe hees ben jij..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben niet hees helaas, want ik ga niet over mijn grens... :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-) ok
Het klinkt zacht en zwoel.