Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als mannen grotere testikels hebben, is het volume van hun ejaculaat dan ook meer?

Toegevoegd na 1 uur:
Als het zaadvocht door de prostaat wordt aangemaakt, kan dan worden gezegd dat hoe groter de prostaat is, hoe groter het volume van het ejaculaat wordt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ook de grootte van je prostaat maakt niet uit. Er zijn mensen met een vergrote prostaat door ziekte en die hebben niet opeens meer ejaculaat.

Wat wel uitmaakt is of je (kort) er voor al eens bent klaargekomen. Het wordt steeds minder omdat je lichaam nieuw ejaculatievocht moet aanmaken. Het kan ervolgens mij ook aan liggen hoe opgewonden je bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee. Het vocht wordt geproduceerd door je prostaat. Testikels zorgen voor het zaad.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Ik sluit me aan bij het gegeven antwoord. Sperma worst
bij de zaadlozing uit de penis geloosd. De zaadcellen worden aangemaakt in de teelballen en rijpen in de bijballen. Bij de menselijke zaadlozing bevat sperma 1 tot 3% zaadcellen. De rest is vocht, afkomstig uit de prostaat en zaadblaasjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding