Heeft het proberen van de 'naked man' kans van slagen?

In seizoen 4 van How I met your mother wordt deze techniek uitgelegd. Fans van deze serie weten precies waar ik het over heb.

In de serie werd gezegd dat de kans 2/3 is, maar is dat ook echt zo? En zijn er eventueel tips hiervoor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Hahaha nou.....,NEE

Het is een hele mannelijke benadering van hoe vrouwen naar mannen kijken.
Vrouwen zijn niet visueel ingesteld. Door het zien van een naakte man worden wij niet opgewonden. ( daarom slaagde de playgirl niet)
Wij gaan meer voor de gevoelens. De mood, de fantasie... Etc.

Je kan het proberen. Maar sta dan niet raar te kijken als oom agent ook even langskomt. ;-)

Maar de serie is wel grappig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Zoals in Seinfeld eens uitgelegd word, het mannelijk lichaam is functioneel, maar niet aantrekkelijk :p