Kan men het slijm van de okra gebruiken als glijmiddel voor seksuele betrekkingen?

Omdat ik toch al niet zo'n voorstander ben van kunstmatige producten en omdat ik ontdekte dat het slijm van de okra een buitengewoon goed glijmiddel is vroeg ik me af of ik dat ook kan gebruiken?

Toegevoegd na 13 minuten:
In Amsterdam, waar ik woon, kan men het op elke markt kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe wil je daaraan komen als ik vragen mag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weer is wat anders dan een fruitgeurtje .... o_0
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat vies! Kan je dan niet gewoon beter glijmiddel op water basis kopen. Of ik heb ook ooit wel is ergen gehoord dat olijf olie ook kan maar
In weet niet of dit waar is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amandel olie!!! Aanrader
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lezen, lieve mensen. Okra, niet orka.
escape
11 jaar geleden
Ik denk het wel, want de Engelse naam voor Okra is "Lady's finger"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okra is mijn favoriete eten, maar om het nou daaronder te smeren..... Lijkt me amandelolie fijner en aangenamer geuren!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gadver!!!! las ik toch ook orka en het was in Amsterdam overal verkrijgbaar, ging al denken aan een zonnesteek.
maar wat okra is weet ik ook niet, ga zoeken........
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Okra_(plant)

Het beste antwoord

Okra (een tropische groente) wordt een behoorlijk slijmerig goedje als je het kookt. Het is een volledig plantaardig spulletje, dus het kan geen kwaad als je het op je flamoes plamuurt, tenzij je er allergisch voor bent.

Je zult er wel vrij soeperig van gaan ruiken en de mogelijkheid bestaat dat je partner daar behoorlijk 'neergewonden' van wordt. Dat is het tegengestelde effect van wat je wil bereiken. Probeer het eens uit, vooral als jullie soep-fetisjisten zijn!

Alternatieven: aloëslijm (met zelfde soep-effect).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hilarisch antwoord +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de term "soep met balletjes' staat voortaan voor mij in een totaal andere kontext
Ritsuka
11 jaar geleden
haha :)

Andere antwoorden (5)

Nee dat kan niet gebruikt worden, je kunt er ook niet makkelijk aan komen.

Toegevoegd na 15 minuten:
Als ze het aanbieden op de markt als glijmiddel, dan verwacht ik dat het veilig is... ik zou het navragen bij je huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het nochtans op elke markt (ik woon in Amsterdam)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als glijmiddel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doodse stilte...
Amadea
11 jaar geleden
Valerie weet kennelijk niet eens wat okra is. Waarom geeft je dan antwoord?
ik denk het niet. het is dan meestal giftig of zitten bacterien in. Tenzij er gwn staat dat het veilig is en dat t ect gebruikt mag woorden voor dat.. vraag t anders na aan de verkoper
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Lol..Die verkoper kan je misschien wel recepten geven, maar als je vraagt of je je klabanus ermee kunt insmeren, staat hij waarschijnlijk wel raar te kijken.
Cryofiel
11 jaar geleden
De verkoper is wellicht niet de meest onafhankelijke informatiebron...
Lijkt me eerlijk gezegd nogal een afknapper.
"Wacht effe schat, even de okra schoonmaken, ben binnen een half uur terug"

Indien je op voorhand het slijm zou 'oogsten' moet er wellicht citroensap bij om de kleur smakelijk te houden. Maar dan krijg je weer last van de zuurtegraad misschien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha ja wel heel kinky voorspel ff de okra persen daar wordt ik toch zo g**l van "maak me gek"
Nee dan citroensap erdoor dat zal zure gezichten veroorzaken. Ik dacht dat wij een innovatief sexleven hebben maar hier snap ik niets meer van hoor 2375 soorten glijmiddel en op alle soorten bassissen daarnaast nog de lichaamseigen stoffen en die van je partner en nog steeds is er iemand die niet de juiste kan vinden. Nu schiet me er nog 1 te binnen die ik laatst hoorde namelijk campingboter lekker lang houdbaar en heel natuurlijk (geloof ik) en glijd prima.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okra + citroensap = zuurpruim
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lol...
(Camping)boter of andere huis-tuin-en-keukenproducten als glijmiddel: los van de effecten op het lichaam: pas hier heel goed mee op als er condooms gebruikt worden!! Latex is een natuurproduct en lost op (ofwel wordt heel snel minder sterk) als het in contact komt met olie, zoals in boter zit.

Maar er is ook een Zweeds merk glijmiddel ("Swede"), en die maken allerlei soorten waarbij er ook producten zijn die van 100% natuurlijke ingrediënten zijn gemaakt (en ik denk ook heel wat smakelijker dan dat slijm ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1 wat mij betreft, want dit is het eerste dat ik dacht. "volgens mij is het zuur in de vrucht of eventueel andere bestanddelen schadelijk voor de condoom.
Ik kan je garanderen dat het ongeveer net zo gevaarlijk is als masturberen met olijfolie, niet gevaarlijk dus, maar wel een beetje vreemd.