(Lesbische relatie) Hoe kan ik mijn vriendin vertellen dat ik veel vocht verlies uit m'n vagina bij het klaarkomen?

Nogal genante vraag maargoed.. Als ik klaarkom, komt er nogal heel veel vocht (weet niet of je het zo noemt) uit mijn vagina.. Ik vind het nogal vervelend.. Hierdoor ben ik bang om te vrijen met mijn vriendin. Dit hebben we daarom ook nog nooit gedaan. Toch willen we het wel, maar ik heb haar nooit verteld over het vele vocht dat ik verlies als ik klaarkom (gebeurt al als ik mezelf alleen nog maar bevredig met m'n vingers). Het is niet dat het een beetje vochtig wordt, maar echt een hele plas... Het is geen urine. Ik kan het ook niet tegenhouden, want dat heb ik al tig keer geprobeerd. Ik vind het zo stom en vervelend om het te zeggen... Hoe kan ik dit het beste ter sprake brengen? Gelieve een serieus antwoord, want ik zit er echt mee.. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Squirten is een +

Antwoorden (6)

Nou ik zou daar niet mee zitten als ik jou was. Gewoon lekker sex met haar hebben als je daar zin in hebt. Als jullie gek op elkaar zijn gaat de rest echt wel goed hoor. Zij zal daar echt geen probleem van maken. Misschien heeft zij dat ook wel. Verder moet je je daar ook geen zorgen overmaken.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt (:
Als het je vriendin is, zou ik het gewoon vertellen op een rustig moment.
Misschien met een aankondiging dat je er best wel mee zit en het een beetje gênant vind om te vertellen. Kortom wees gewoon eerlijk. Het is ook niet iets dat je in de hand hebt, dus ik weet zeker dat ze hier alleen maar begrip voor heeft.. succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke vrouwelijk lichaam reageert anders op een orgasme. Dus je hoeft je nergens voor te schamen.

Maar praat gewoon eens over sex. Vraag haar wat zij lekker vind en vertel wat jij lekker vind. Vraag wat zij voelt bij een orgasme en of ze ook heel nat wordt.
Hoe meer je van elkaar wordt weet hoe leuker de sex is.
En het zou best zo kunnen zijn dat ze het heel geil vind. Het wordt vaak gezien als een kroon op het werk.
Schenk een glas wijn in en ga er gewoon over praten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Ik hoop echt dat ze het niet erg vindt.
Niet bang zijn gewoon vertellen. Als het goed is zal ze je begrijpen. Toch. En misschien heeft ze het zelf ook wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je komt gewoon spuitend klaar. Bij sommige vrouwen komt het vocht er echt in een harde straal uit, bij andere vloeit het zacht weg. Het wordt ook wel 'squirting' genoemd, en je hoeft je hiervoor absoluut niet te schamen. Menig vrouw zou zelfs willen dat ze het kon, omdat het nogal opwindend schijnt te zijn voor hun (mannelijke) partner. Jouw vriendin zal hier echt niet raar van opkijken - misschien vindt ze het juist spannend (zoals veel mannen) of heeft zij het zelf ook.

Je kunt dit gerust aan haar vertellen. Het is best een heel intiem onderwerp, en ik snap best dat je het niet gemakkelijk vindt om over te praten. Maar nogmaals, je hoeft je hier echt niet voor te schamen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon zeggen! Het is je vriendin. Die kan je toch alles vertellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is waar, maar toch een beetje raar om zoiets te vertellen. Misschien JUIST omdat ze m'n vriendin is.