Een filmpje hoe je een condoom op je penis doet, waar kan ik dat vinden?

Ik zoek aantal filmpjes waar een man duidelijk laat zien hoe hij de condoom op zijn penis omdoet. Is voor een voorlichting.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak er zelf een filmpje van...
bamibal
12 jaar geleden
Die vind je op de bovenste plank van de videotheek.
burgos
12 jaar geleden
Joh , ben je er wel aan toe? als je zo iets moet vragen?.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef je met veel plezier een + voor deze vraag want ik heb me echt vermaakt bij het zoeken naar voorbeelden.
Vooral dat Spaans filmpje vind ik best grappig. OK, je ziet er niet wat jij wil zien maar ik vond het wel grappig genoeg om het er bij te plaatsen. Het moet er maar niet té ernstig aan toe gaan bij het vrijen hé ;-)
Al wil ik ook niet ruilen met de Loverboy van deze familiale Spaanse lolita hoor - LoL Have Fun Any Way!

Antwoorden (2)

Hier is een Youtube filmpje met instructies.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier nog een site met een filmpje: http://www.sense.info/voorbehoedmiddelen/condooms/condoomgebruik/
Ritsuka
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dat is een ongeldige url....
Ritsuka
12 jaar geleden
Als het goed is doet hij het nu wel. Ging iets fout met copy paste
Amadea
12 jaar geleden
De nieuwe videolink geef wel verbinding met youtube, maar die video is niet beschikbaar.
bamibal
12 jaar geleden
Grappig, een plastic piemol in een doos.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ze laten het wel duidelijk zien. Een filmoje met echte piemel gaat lastig worden op Youtube..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me onhandig met zo'n doos en al, moet je dat eerst allemaal weer maken pfffft wat een gedoe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij kan het toch ook zélf doen?
Hier heb je nog enkele links met ludieke verwijzingen naar de gevraagde gegevens.

Er zijn nog veel meer filmpjes hoor.
Tik gewoon 'hoe je een condoom om' in bij Google en je gaat het rijtje voorbeelden op de verschillende pagina's af.

succes ermee!