kan een man ook op 2 manieren klaarkomen?

een vrouw kan klaarkomen via de clitoris en via de g-plek. Dat zijn twee verschillende manieren van een orgasme krijgen.
Een man kan zowel met de penis als anaal sex hebben. Kan een man dan ook op twee verschillende manieren klaarkomen? En als dat zo is, welke uitwerking heeft anale sex dan op de penis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
44.3K

Het beste antwoord

door stimulering van de prostaat, via de anus, kan er bij de man ook een gevoel van klaarkomen ontstaat.

dit naast het klaarkomen door stimulatie van de penis.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
danku

Andere antwoorden (6)

Door middel van stimulatie van de prostaat is de tweede manier waarop een man kan klaarkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zaadlozing: ja, klaarkomen? volgens mij niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan wel degelijk. Lees hier maar eens:
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=230142.0
Het stimuleren van de prostaat, met als doel klaar komen... Heet prostate milking...
Je komt dan ook gewoon echt feitelijk klaar met sperma enzo..
Op internet staan genoeg filmpjes hierover.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo zijn er verschillende manieren hoor om klaar te komen,
ik denk ook dat het per persoon verschild, de 1 heeft meer hu dan de ander,klaar komen kan je ook als je naar porno kijkt,als je erg opgewonden bent, heb je weinig nodig.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar het gevoel zal ongeveer wel het zelfde blijven.
12 jaar geleden
Via elektrische prikkeling werd voorheen zaad gewonnen voor IVF als andere middelen faalden, zoals bij mannen met een dwarslaesie.
Het schijnt echter pijn lijk te zijn en daarom gebeurde dat evenzogoed onder narcose, na eerst een spoort training te ondergaan.

Toch zal elektrostimulatie mogelijk als extra toepassing om klaar te komen te pijnlijk zijn.
je komt dan wel klaar maar de pijn van de schok zal -denk ik- het gevoel van orgasme (als dat al ontstaat) maskeren.

Ik zou dus erg terughoudend zijn met het experimenteren
met stroom, het is niet ondenkbaar dat je beschadiging aan je tractus urogenitalis veroorzaakt (of nog erger)en dan ben je daar mooi klaar mee.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja,door met de douchekop recht in je penis te spuiten,na enige tijd kom je klaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet of dat bij iedere man lukt, en volgens mij is het uiteindelijk toch de stimulatie van de eikel die er dan voor zorgt dat je klaarkomt.
Het is voor een man - net zo goed als voor een vrouw - ook mogelijk om mentaal (geestelijk) klaar te komen.
Dit is een soort gevoel in je hoofd wat hetzelfde is of heel erg lijkt op het gevoel wanneer je gewoon klaar komt ( ik noem dit zelf vaak "vuurwerk in mijn hoofd").
alleen is er dan (meestal) geen zaadlozing, en kan een man (net als een vrouw) meerdere keren komen op die manier.
Hoe je dit bewerkstelligd is m.i. voor een ieder verschillend zelf ervaar ik dit soms na/tijdens een goed "zwepenspel"