Ik en mijn vriendin hebben besloten om morgen wat verder te gaan dan zoenen. Maar ik riskeer vader worden niet, wat kunnen wij samen doen behalve sex?

Vraag zegt alles. Sorry voor seks met een x, anders paste het niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt gewoon veilig seks hebben met een condoom als je dat gewoon volgens de gebruiksaanwijzing doet kan er bijna niets foutgaan! Anders kun je altijd nog vingeren, strelen, beffen, pijpen. Maar als ze verder als zoenen gaat zou ik nog gewoon maar even rustigaan doen als ik jou was!

tussen zoenen en seks is nog een hele reis die je kunt maken. genoeg stappen die je nu overslaat. Als er abrupt besloten is om opeens over te gaan van zoenen naar seks, betekent dat dat het waarschijnlijk een spannende beslissing was. Ga eerst elkaar eens naakt zien. beetje elkaars lichaam ontdekken. streel elkaar een beetje. Of je daarna ook nog het "orale" werk wilt doen, moet jezelf weten. Maar naakt tegen elkaar aanliggen is denk ik al spannend genoeg.

Als zij aan de pil is en jij een condoom gebruikt, is je kans minimaal om vader te worden. Voor zover ik weet doen honderden mensen het zo :) Is geen antwoord op je directe vraag, maar wel op de onderliggende.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100