Is het waar dat biseksuele mensen periodes hebben waarin ze meer op het ene geslacht vallen dan het andere?

Oftewel is biseksualiteit variabel in de tijd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

Nee joh,dat blijft het zelfde
Je kan de knop toch niet
omzetten?
Zeg maar naar de zomer of
de winter die gevoelens blijven
gelijk en dan maakt het niet uit
welke tijd van het jaar het is.
12 jaar geleden
Ja er zijn bepaalde fases in het leven van een bisexuele persoon.
Er zijn zelfs hetero fases mogelijk en e.e.a. is afhankelijk van verschillende factoren.
Dit geld voor mannen zowel als voor vrouwen en zelfs heterosexuelen kunnen "omslaan" naar homosexuelen en alles wat daar tussen ligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Je kan dit niet alleen zeggen van bisexualiteit, maar ook van hetero en homo sexualiteit.
In het algemeen zijn mensen in verschillende fases in hun leven aangetrokken tot een ander type persoon..

Een mooi voorbeeld vind ik dat vrouwen die aan de pil zijn kiezen voor een gematigder persoon, dan vrouwen die dit niet zijn.

Partner keuze is dus afhankelijk van situatie en homoon spiegel..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan dat ja:een mens kan in de loop van zijn leven door meerdere seksuele fasen gaan, bewust of onbewust en het is aan die persoon zelf omdaar al dan niet op in te gaan gevoelsmatig en fysiek.