Worden de borsten van een vrouw groter indien zij opgewonden wordt?

Als een man opgewonden wordt, krijgt hij een erectie. Worden de borsten van een vrouw ook groter? zoja in welke mate en is dat merkbaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.3K

Antwoorden (5)

Nee. De borsten worden niet groter. De schaamlippen zwellen wel op en worden dus groter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
De borsten zelf niet. De tepels wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt +
Nee. De borsten worden niet groter. De tepels worden wel harder. Daarmee kan de tepelhof (het donkere gedeelte om de tepel) kleiner worden.
De schaamlippen vullen zich wel meer met bloed waardoor deze voller zullen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelfde als bovenstaand maar dan in een antwoord xd tog +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies. Alleen heeft richardd het fout. De tepels worden op zich niet groter.
Nee, helpt niks. Het enige dat je ziet aan de borsten als een vrouw opgewonden is, is dat de tepels (tepelhof vooral) krimpen en geprononceerder worden, maar dat gebeurt ook als ze het koud heeft. (Eerder het tegenovergestelde van een erectie dus, want ook bij mannen krimpt er een en ander in de kou. )

Wel kunnen de clitoris en schaamlippen wat opgezet raken, maar niet zozeer van tevoren als wel naarmate de sex langer duurt. De makkelijkste manier voor een man om te bepalen of een vrouw opgewonden is, is de hoeveelheid vocht die ze produceert - al kan dat systeem ook wel eens niet helemaal feilloos werken.

Van een afstandje is het echter volslagen onmogelijk te zien of een vrouw 'er klaar voor is'; dat zul je vooral moeten opmaken uit haar gedrag / reacties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, de tepels eisen wat harder en zetten uit, de schaamlippen bevochtigen de vagina, het belangrijkste teken dat een vrouw sexueel opgewonden is, want als vrouwen het koud hebben kunnen ook de tepels uitzetten. Als een vrouw seksueel opgewonden is word haar vagina bevochtigd en maakt het lichaam zich klaar voor geslachtgemeenschap. En als het gebeurt wors en is het daardoor een stuk makkelijker en fijner

Toegevoegd na 5 minuten:
Worden harder, de schaamlippen pompen zich met bloed ( jet zelfde als een erectie, hey zwellichaam pomp zich met bloed waardoor ie stijf word) en worden soepeler door dat vaginale vocht. Grof gezegd ze word nat. Het nat worden is het werk van de kleine.schaamlippen die in verbinding staan met.clitoris.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de schaamlippen bevochtigen de vagina?
de kleine schaamlippen staan in verbinding met de clitoris?
leg eens verder uit?