kan je maagdenvlies uit je komen ?

nadat ik sex had met mijn vriendje voor de eerste keer had ik een beetje pijn en ik zag ook dat ik een beetje bloedde maar nu na een paar keer kreeg ik opeens na de sex pijn aan mijn 'baarmoeder', dezelfde pijn als wanneer ik mijn maandstonden heb en ik zag dat er een grote pak bebloed slijm uit mij was gekomen, is dit normaal? zou dit mogelijk mijn maagdenvlies kunnen zijn? moet ik mij zorgen maken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit zou inderdaad kunnen. Als je verder geen bloedingen/slijm hebt in ontlasting of urine hoef je niet naar de huisarts. Als je dit vaker hebt, dan voor de zekerheid even naar de huisarts!

Lieve schat, je maagedenvlies is een dun ribbel randje aan de zijkant van de binnenkant van je vagina. Bij de eerste keer geslachtsgemeenschap kan dit scheuren maar dit hoeft niet bij iedereen het geval te zijn. Soms scheurt dit dunne randje zelfs tijdens het fietsen. Zo"n randje kan dus alleen scheuren en voor zover ik weet niet uit je komen. Het kan alleen scheuren maar dit is heel erg normaal! Voor wat de grote hoeveelheid slijm betreft zo ik dit wel even in de gaten houden. Misschien is er wel iets anders aan de hand, maar voor als nog ga niet van het ergste uit! Succes!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100