Nee. Absoluut niet.

De verbinding die daarvoor nodig zou zijn (Maag-darm kanaal op baarmoeder) is tamelijk dodelijk.

Sperma wat je doorslicht is dood voor het je darmen bereikt (Wordt in de maag meteen gedood).

Wel kan vocht aan handen ed tot zwangerschap leiden als je jezelf daarna bevredigd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee kan echt niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
als je het sperma hebt doorgeslikt dan komt het in je maag en poep je het later weer uit :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee daar kun je niet zwanger van worden,Het is wel heel goed voor je tanden.
Mijn vriend zegt altijd als je het niet doet, sla ik ze eruit;-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, als dat waar was, dan hadden we nu niet 6 miljard mensen maar 12 miljard...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ,gelukkig niet.
Je kunt wel zwanger worden zonder echt sex te hebben (zonder penetratie zogezegd), wanneer er op een andere manier sperma in of te dicht in de buurt van je vagina zou komen. In theorie zou je dus in dit geval niet meteen daarna moeten zoenen, gevolgd door jouw beurt in het orale-sexfeestje.

Maar die kans is erg klein ; mannen doen wel heel stoer en normaal over het doorslikken van hun sperma, maar ik heb er nog nooit één getroffen die METEEN daarna zin heeft om uitgebreid te gaan tongzoenen.

Redelijk veilig dus.

Toegevoegd na 2 minuten:
Overigens zijn voorbehoedmiddelen ALTIJD een goed idee, niet alleen tegen zwangerschap, maar ook tegen een hele hoop andere narigheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ervaring deskundige?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, nee, gelukkig niet. Een goede vriendin van mij geeft in buurthuizen sexuele voorlichting aan allochtone meisjes, dus ik ken heel veel van die verhalen en problemen van heel dichtbij. Oh, wacht even...je bedoelt.....tsja, ik ben niet met de eerste de beste getrouwd die ik tegenkwam, en in ' mijn tijd' was er nog geen aids, dusseh.........:bloos:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ 1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moet toegeven dat je gelijk hebt +1
Nee, zo simpel is het antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kort maar krachtig
Ja, dat kan best wel. Het is misschien niet de meest effectieve manier, maar als je behoorlijk onhandig en slordig bent kan het voorkomen.

Toegevoegd na 31 minuten:
In werkelijkheid kun je er dus niet zwanger van worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He?
Wat denk je zelf? NEEEEEE!
Nooit sexuele voorlichting gehad?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, dat kan niet.

Wat je wel kan krijgen van pijpen is allerhande vreselijke geslachtsziektes, de ene nog akeliger dan de andere.
(Als je niet wist dat je van pijpen niet zwanger kan worden, ben ik eigelijk heel bang dat je ook niet weet wat je er WEL aan over kunt houden...)

Dus...evengoed een condoom erom, desgewenst met aardbei, vanille of bananensmaak!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja idd denk aan je eigen veiligheid! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens, +1
Als je sexuele voorlichting hebt gehad dan weet je zeker dat dit niet kan.

Misschien is het handig om toch eens uitgebreid de sexuele voorlichting door te nemen want door sex kan je ook ziektes overdragen/krijgen dus ook van pijpen en beffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tenzij je een fotomodel bent en Boris Becker gepijpt hebt in een bezemkast, is het onmogelijk om zwanger te worden van pijpen (tenzij het dus je intentie is om dit juist wel te worden).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat meisje had boris becker zn sperma juist niet doorgeslikt.. maar zelf "bewaard" en beneden ingebracht..
Maar idd, als je al die moeite doet kun je zwanger worden, per ongeluk gaat dat niet gebeuren..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, waar het hart vol van is, loopt de mond van over :)
Is deze vraag echt serieus???
Nee, je kunt niet zwanger worden van pijpen. Of je zou een slangenmens moeten zijn. Hoe denk je anders dat sperma van je mond bij je baarmoeder te krijgen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je maagzweren hebt doordat je hier over je hoofT breekt, kan het wel dat als je het kwakje doorslikt welk misschien wel een virusje onder de leden heeft, risico op besmetting loopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om zwanger te worden moet de sperma naar de baarmoeder heen. En het geslikte sperma kan nooit naar baarmoeder heen. Dus NEE.!!
Je kan er niet zwanger mee worden. . .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Gast8849;

Als we dan toch lekker plastisch bezig zijn; nee, op zich niet, maar direct erna nog even een potje stevig tongzoenen en vervolgens lekker beffen is dan weer niet verstandig.
Is mij wel eens verteld....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk kan dat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan er op zich niet zwanger van worden, hou er wel rekening mee als een man een hoog zaadcellen gehalte heeft dat je goed moet kauwen voordat je het doorslikt