Tot welke leeftijd kan je sex hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.2K
Snuffel
12 jaar geleden
Best een goede vraag hoor.
burgos
12 jaar geleden
Nou een prima vraag.

Antwoorden (5)

Tot de leeftijd dat het lichamelijk lukt, dit is per persoon verschillend.

Toegevoegd na 35 seconden:
Er zijn hulpmiddelen mogelijk als glijmiddel en viagra.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als jouw definitie van 'seks' inhoudt dat er gepenetreerd moet worden, heb je gelijk.
als dat op een zeker moment niet meer lukt (en dat kan op zeer hoge leeftijd zijn) zijn er nog heeeel veel meer manieren om van elkaar te genieten.
een andere definitie van seks is 'alles wat je normaal gesproken niet met je schoonmoeder zou doen' maar bij sommigen valt een potje mensergerjeniet dan al onder seks :)
Ritsuka
12 jaar geleden
Ja, daar heb je ook gelijk in, 'handwerk' kan natuurlijk ook.
aan het hebben van sex is geen maximale leeftijd gebonden,zeker als u het begrip sex ruim kunt opvatten.
zelfs aanraken kan een vorm van sex zijn.
12 jaar geleden
Tot de dag dat je sterft. Net als bij autorijden is er wel een minimumleeftijd (al is die bij sex niet zo streng), maar geen maximum (ook al presteer je niet zo veel meer). Elke vorm van lichamelijke intimiteit is sex, desnoods in je eentje, en dat kun je tot op oge leeftijd volhouden. Gelukkig is er niemand die je op een gegeven moment vertelt dat je er maar eens mee moest stoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
laten we dat hopen idd ......grinzzzz
Je wil het natuurlijk wel eens echt van
iemand horen,nou mijn vrouw en ik
zijn 70 jaar en ja wij hebben nog sex.
Geloof mij of niet,het is zelfs beter als
toen wij 20 waren , het is allemaal
rustiger, je kent elkaar door en door.
Natuurlijk zijn wij geen uitzondering,
je kan (als je gezond blijft)dit best lang
volhouden hoor.
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Dank U, Dank U
burgos
12 jaar geleden
En af en toe met
hulpstukken hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fantastisch, dikke plus voor dit oprechte antwoord
burgos
12 jaar geleden
Nogmaals dank U
burgos
12 jaar geleden
Bent U echt 100
Snuffel
12 jaar geleden
u bent echt een toevoeging aan goeievraag.
burgos
12 jaar geleden
dank U
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Respect!
burgos
12 jaar geleden
Dank U.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je weet toch, mijn opa was 90 en had nog steeds sex, iedere zondagmorgen op het ritme van de kerkklok, bim........bam.......bim......bam
Maar ja een week later was die toch dood, weet je waarom?
het was mooi weer en opa en oma waren weer bezig, op het ritme van de kerkklok, bim......bam.......bim......
Maar toen kwam de ijsboer langs:
TINGELINGELINGELINGELINGELINGELING!!!! Oh ja @burgos een dikke +
burgos
12 jaar geleden
Dank u
Zolang de ander het nog leuk vindt :-)