Hoe heet het als een jonge iemand op oudere iemand valt?!

Van oud naar jong is Pedofiel maar hoe heet het van jong naar oud?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
41.3K

Antwoorden (8)

De gene die ouder is kan zo iemand een ToyBoy noemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En degene die ouder is, indien vrouw, kun je een "cougar" noemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een cougar is een oude vrouw die van jongere mannen houd..of bedoel je dat? Aangezien de vraagsteller: van jong naar oud, vraagt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat woord "cougar" nog nooit gehoord. waar komt het vandaan dan?
Als er geen minderjarigen in het spel zijn is er geen sprake van pedofilie. Maar indien wil is het pedofilie zowel voor een vrouw als een man.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cougar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voorbeeld: Een vrouw van 45 die ''jaagt'' in principe op een jongeman van 30.
Dat noemen ze een cougar
Iemand die valt op bejaarden heet een gerontofiel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je dit bedoelt, maar een oudere vrouw die relaties heeft met jongere mannen wordt een 'cougar' genoemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is geen officiele naam voor, behalve iemand die op bejaarden valt. Best logisch eigenlijk. er is bijvoorbeeld ook geen naam voor iemand die alleen op blanken valt, zwarten, gelen, kort haar, lang haar, blond, donker etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ons geval gewoon verliefdheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hé, minkukeltje ligt nog niet op bed.
Voor het geval het om meerderjarigen gaat. Anders is het pedofilie.

Een oudere vrouw met een jongere man. Daar noem je de jonge man een toyboy. De oudere vrouw een MILF.
Psychologen noemen dat een Oedipuscomplex.

Voor een oudere man met een jongere vrouw, weet ik geen naam. Psychologen noemen dat een Elektracomplex.

Die 'moeilijke' namen komen uit het Grieks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de jongere man jaagt op de oudere vrouw, is het een MILF
Als de oudere vrouw jaagd op de jongere man, is het een cougar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een MILF hoeft niet per sé oud te zijn, een leuke moeder van 23 is ook een MILF.