Is napijn normaal bij een soatest bij mannen?

Mijn vriend heeft dinsdag een soatest laten doen, nu heeft hij dus veel pijn, vooral met plassen. Is diy normaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee niet echt.
Een SOA test bij mannen bestaat uit afnemen van bloed en het inleveren van (ochtend) urine
Bij BI mannen kan er ook anaal een monstertje worden genomen met een wattenstaafje.

Dus volgens mij is napijn n iet echt aan de orde.
Uitgaande van een SOA test die bij de GGD wordt afgenomen.
(tot een paar jaar geleden werd er met een wattenstaafje in de penis gegaan dit is tegenwoordig niet meer nodig)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is geen vast protocol voor alle GGD's geloof ik.
De laatste 3 jaar is het volgens onze GGD niet meer nodig en halen ze alles uit de ochtend urine.
Maar met zo'n wattenstaafje kun je wel eens een dag een branderig gevoel hebben maar dan moet het over zijn.
Anders gewoon even bellen en uitleggen. Als hij ook bloed plast zeker daar niet te lang mee wachten.