Mijn vriendin heeft nooit seks gehad maar begon te bloeden toen ik 'vrij' diep met mijn vinger ging zeg maar, is dit ontmaagding ?

??????????????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (4)

Wanneer iemand ontmaagd is, is meer een afspraak. Je zou haast in het woordenboek moeten kijken om te zien wat de definitie is.
Meestal zien mensen de ontmaagding als het eerste moment dat een persoon penetreert met zijn penis of wordt gepenetreerd. Ook zou je de definitie kunnen hanteren dat je 'all the way' seks hebt, anders zou een lesbienne altijd maagd blijven.

En dan is er nog het eeuwige gezeur over het maagdenvlies... En daar doel jij denk ik op. Een vlies die een kanaal afsluit is er niet. Wel is er een soort huid ribbeltje die kan scheuren en eventueel kan bloeden. Dit gebeurd trouwens ook al vaak tijdens sporten of fietsen heb ik eens gelezen, of als een vrouw masturbeert.

Of jij dat ribbeltje hebt laten scheuren kan niemand je vertellen en is naar mijn persoonlijke mening ook niet interessant.
Of je haar hebt ontmaagd hangt af van jou (en/of haar) definitie van ontmaagden af.

Als ze niet erg nat was en jij met droge vingers in haar ging 'porren' kan je haar misschien een beetje beschadigd hebben.
Ik gok dat je redelijk onervaren bent, dus ik zal je een 'geheimpje' vertellen die vrouwen zelden uit zichzelf vertellen als ze onervaren zijn: de meeste vrouwen vinden het niet prettig als je een vinger in en uit haar schuift. En zeker niet als ze niet heel nat zijn. Soms vinden ze het wel lekker, maar dan vaak meer als 'even tussendoor'. Zorg dat je weet waar de clitoris zit en focus je daar meer op. En communiceer met haar, helpt ook :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ontmaagding is een moment dat iemand zelf aanwijst, of het nu penetratie is dmv een penis of een vinger of een vreemd object zoals een vibrator of een tampon.
Het is dus geen technische term.
Er zijn meerdere redenen zijn waarom ze is gaan bloeden.
Misschien was ze niet nat/ opgewonden genoeg, waardoor het penetreren niet soepeltjes ging en aan gezien het heel teer weefsel is kan het makkelijk geirriteerd worden en bloeden. Of misschien had je een haaltje aan je vinger of nagel waarmee je haar heb open gehaald.
Maar gelukkig heelt het snel. Maar wees wel voorzichtig.
Zorg iig ervoor dat je schone en korte en gevijlde nagels hebt met geen haakjes. En als ze niet nat genoeg is, wat glijmiddel helpt..

Enjoy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou ik geen ontmaagding willen noemen. Waarschijnlijk is er sprake van een te lange en te scherpe nagel jouwerzijds,
waardoor de wand van de vagina is beschadigd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeii,, Neee dat is niet erg hoor!;) ik had het ook! Tot paar keer toe zelfs dood irritant. voor mij was het de eerste keer vingeren en ik denk dat alles nog veelste strak was ofzo:S,, ik had geen last dat het pijn deed ik schaamde me meer tegenover mijn vriend. ik heb het de eerste 4 keer vingeren gehad daarna ging het gelukkig over. doe gewoon rustig aan bij je vriendin en als je haar echt ontmaagd kan het hoogstwaarschijnlijk weer gebeuren, wees daar ook begripvol voor.