Helpt Viagra tegen erectieproblemen als ik dronken/aangeschoten ben?

Altijd als ik (veel) gedronken heb, krijg ik mijn penis niet meer goed stijf. Helpt het als ik dan Viagra neem of gaat dat niet goed samen met alcohol?

En krijg ik Viagra ook zo 1-2-3 mee bij de apotheek of moet ik eerst naar de dokter die het me voor moet schrijven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
32.6K
Ritsuka
12 jaar geleden
Gewoon geen dronken seks hebben, voorkom je ook dat je per ongeluk iemand zwanger maakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ongelooflijk slechte reden om iets te gebruiken wat je kan vermijden, en waar bovendien extra risico's / bijwerkingen aan zitten als je het gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Good thinking Ritsuka!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie wil der nou met je naar bed als je dronken bent..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zo veel gedronken hebt dat hij niet meer omhoog wil is het beter om te gaan slapen. Je piemel is in dat geval verstandiger dan jijzelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na veel bier denkt hij alleen nog maar aan pissen.

Het beste antwoord

Dat is een combinatie als water en vuur. Als je alcohol drinkt heb je een vermindert libido dat is niet goed te maken met viagra. Het word ook echt af geraden om het samen te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Alcohol verdunt het bloed en kan voor ongewenste bij-effecten zorgen bij het gebruik van Viagra. Het gebruik van (grote hoeveelheden) alcohol in combinatie met Viagra wordt door artsen een de fabrikant afgeraden. Daarnaast bereik je bij grote inname van alcohol niet het maximale effect van de Viagra.
12 jaar geleden
Je kan het alleen op recept krijgen maar er zal geen 1 arts viagra voorschrijven met zo'n domme reden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een onzin! Je antwoord heeft niks met de vraag te maken. Maar waarom zou een doktor je verzoek om viagra afwijzen!?
Na het drinken van maximaal drie glazen bier begint de erectie al af te nemen,of viagra helpt zal van geval tot geval verschillend zijn. Viagra helpt slechts wanneer je een erectieprobleem hebt wanneer je onder normale condities een goede erectie krijgt kan viagra juist tegengesteld werken. Slechts een arts zal op basis van gegronde redenen zoals diabetes of andere vaatklachten overwegen om viagra voor te schrijven. Daarnaast is er voor degene die niet naar de arts wil op internet ook viagra te verkrijgen waarbij het gebruik uiteraard voor eigen risico is omdat je nooit weet of het veilig is. Heb je een verborgen hartziekte (waarvan je dus niet weet dat je het hebt ) kun je door viagra te gebruiken een hartinfarct oplopen. Daarom gebruik viagra slechts bij klachten en niet als je alcohol hebt genuttigd en hierdoor geen erectie krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die dokter lijkt me al de eerste hobbel die je moet nemen.
Maar stel,dat de man/vrouw daarin met je mee gaat en je pillen voor schrijft, dan kom je weer en probleem tegen,hoe krijg ik met mijn zatte kop die pil(is één wel genoeg? )die pil naar binnen,zonder ik hem tegelijk weer uit kots?
Maar goed, je krijgt hem (de pil dus) , binnen en...wonder boven wonder, hij begint te rijzen!(NIET die pil dus!).
Dan dient (tenminste in jouw geval) het volgende probleem zich aan,..Het gefrutsel met jullie kleren en denk er aan, je moet geconcentreerd blijven en niet je aandacht en penis laten verslappen.
Maar ook dat is allemaal gelukt en jullie vleien je neer en de penetratie wordt uitgevoerd,dan zul je alras bemerken,dat je partner niet zo blij met je is, want Viagra blijkt toch niet zo goed te werken bij iemand, die in kennelijke staat is.
Dus hier komt mijn goede raad,
Wacht tot je nuchter bent, met de DAAD!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Viagra is een medicijn...dat het soms erectiestoornissen oplost is een leuke bijkomstigheid.En zoals je toch wel zult weten gaan alcohol en medicijnen niet echt samen,maar ik heb het toch eens gedaan.Ik kreeg hem ook niet omhoog omdat ik net teveel had gedronken.Ik kreeg nadien wel een stijve,maar later zag ik wel in dat ik dom bezig was.Maarja,als je wat gedronken hebt,kijk je vaak niet zo nauw meer.