Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

prikpil en vloeien?

ik heb een vraagje ik heb 1 keer de prikpil genomen en moest in juni nieuwe halen niet gehaald 3 maanden later nog niet ongesteld maar ik vloei wel kan iemand me helpen is dit normaal ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is vloeien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus als ik in me ondergoed kijk zie ik dat het een beetje nat is en soms wit

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zou even naar de dokter gegaan, heb Welleens op internet gelezen dat het soms wel een jaar kan duren aangezien ik toen zelf ook een andere anticonceptie wilde. Als ik jou was, vanaf nu geen prikpil meer, maar een spiraaltje nemen of elke dag de pil slikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt er op dat jou lichaam en de prikpil geen goede combinatie is. Jou lichaam reageert te sterk op de grote hoeveelheid hormonen die je binnen krijgt. Ik zou als ik jou was toch even binnen lopen bij de dokter, hij kan er niets aan doen, maar hij moet wel weten welk effect die hormonen op jouw lichaam hebben.
Je zal gewoon ff moeten afwachten totdat jouw lichaam zelf weer instaat is om uitzich zelf weer te menstrueren.
Andere anticonceptie opties zonder hormonen zijn, het koper spiraaltje en de femcap. Denk dat dat de beste opties zijn. Anders zou je toch een lichte pil moeten gaan slikken. En natuurlijk een condoom hè!
En het vloeien is gewoon afscheiding , dat is heel normaal. Dat hoor je zelf te hebben! Dat kan van waterig tot pasta dikte voorkomen met altijd een wittige kleur, wit grijs of wit geel kan ook.

Sterkte

Sterkte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
owhh erggg bedankttt eindelijk iemand die er meer van af weet ik ga morgen naar de dokter en ik wacht gewoon af tot ik ongesteld word
voor mij noooooooitt meer de prikpil !

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding