Ik ben een jongen van 16.. Hoe groot is de kans op HIV zonder condoom te ''wrijven''?

Een jongen heeft me van achteren gepakt Zonder condoom. hoe gevaarlijk is de kans op HIV nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had je daar niet wat eerder aan kunnen denken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je van hem of hij seropositief is?
Weet je van hem of hij vaker seks heeft?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onder dwang?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee k weet niet of hij seropositief is..... nee ook niet onder dwang....... is t gevaarlijk? :O:O
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij hiv heeft dan heb je grote kans dat jij het ook hebt,maar dat weet je pas zeker als je jezelf laat testen en in het vervolg met condoom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat volgende maand een test doen... wil je echt op een percentage afgaan wat hier genoemd wordt? Al is de kans 0,1%, je zou maar die 1000e zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil anoniem een test laten doen.. Want me ouders mogen het niet weten.. Bestaat zo iets anoniems?? wie kan me daarvan het naam van die stichting ofzo geven aub? Ben nu wel bang geworden van al dat reacties.. Me ouders hebben nooit wat vertellen over condooms ofz.. dus ik dacht de kans maar 0.1 procent was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de GGD heb je soms een inloopspreekuur. Dat is anoniem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een ziekenhuis kun je het ook laten doen en je geeft dan alleen je mobielnummer door zodat ze je na 5 dagen kunnen bellen als de uitslag binnen is,zeg ook dat je het niet per post wil hebben en alleen telefonisch.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
ok, dan zal ik het maar vragen
wat wordt bedoeld met ''wrijven''?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ItisLeClerc met wrijven bedoel ik ana.al
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als die jongen waar je het mee gedaan hebt vrij losbandig is dan heb je alle reden om je zorgen te maken. Ik weet zijn verleden niet (die van jouw ook niet natuurlijk)
Ga naar je huisarts of bel naar je GGD om te vragen wat je het beste kunt doen. Een test lijkt me dan toch de beste optie zoals al eerder vermeld werd. En in het vervolg een condoom bij je houden om later niet nog eens voor verrassingen te staan. Je hebt maar één leven...

Antwoorden (3)

je kunt het beste naar de huisarts, ggd, of een speciale geslachtsziekten poli gaan, om het probleem voor te leggen en je te laten testen, alhoewel hiv pas na langere tijd vast te stellen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat de kans vrij klein is, maar je weet nooit! Volgende keer ook op hitsige momenten denken aan veilig vrijen! Stop een condoom in je portemonnee, dan vergeet je er ook geen een mee te nemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans op hiv is natuurlijk niet zo groot, je krijgt het niet zomaar, Ga misschien eens langs de huisarts en laat je zelf testen, Dat doe ik zowiezo eens in de 3 maanden,

Toegevoegd na 3 minuten:
overigens volgende keer wat beter nadenken voor je jezelf van achter laat nemen door een jongen,
Hou altijd een condoom bij de hand, In je broekzak. portemonnee of in je sokken.

Zelf ben ik nu 16 jaar en heb ik een vaste leuke vriend, Maar ik heb vaak onveilig gevrijd met vele verschillende jongens en heb nog nooit een ziekte gehad

Toegevoegd na 3 minuten:
overigens volgende keer wat beter nadenken voor je jezelf van achter laat nemen door een jongen,
Hou altijd een condoom bij de hand, In je broekzak. portemonnee of in je sokken.

Zelf ben ik nu 16 jaar en heb ik een vaste leuke vriend, Maar ik heb vaak onveilig gevrijd met vele verschillende jongens en heb nog nooit een ziekte gehad