Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik of mijn vriendin een SOA krijgen als we nog nooit sex hebben gehad ?

Ik heb nog nooit sex gehad en ik ook niet. Kan ik dan een SOA krijgen of m'n vriendin ? Met of zonder condoom ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké met condoom leek mij ook al beter. :)
Cryofiel
12 jaar geleden
Ligt er ook aan wat je bedoelt met 'sex hebben'. Als jij in een eerdere relatie (of in een andere relatie...) oraal bevredigd bent, of zelfs afgetrokken door een ander, dan KUN je een SOA hebben opgelopen. Hetzelfde geldt voor je vriendin. Als zij zich heeft laten vingeren, dan KAN ze daarbij een SOA hebben opgelopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We hebben allebei nog nooit iets sexueels gehad ook niet met een ander
Cryofiel
12 jaar geleden
In dat geval kan er niets gebeuren, wat jullie ook doen. (Nou ja, behalve zwangerschap dan...)
Ritsuka
12 jaar geleden
of een blaasontsteking.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een SOA (Seksueel Overdraagbare Aandoening) krijg je niet als je het alleen met je vriendin doet, die ook nog nooit seks heeft gehad.
Zodra een van jullie beiden seks hebben met iemand anders kun je een SOA oplopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met condoom ben je goed beveiligd, zonder condoom zullen jullie geen SOA krijgen, als jullie het met elkaar doen. Als je het met een ander doet, hen je meer kans op een SOA,
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding