Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan een man die zich laat ombouwen tot vrouw, daarna sex hebben?

Als een man van 25 zich laat ombouwen tot vrouw, kan zij dan na de operaties op de gebruikelijke manier sex hebben, dus op dezelfde manier als een "echte" vrouw dat kan?

Kan ze nat worden, of moet ze altijd glijmiddel gebruiken als ze sex wil hebben? Kan ze een orgasme krijgen?

En zal ze ongesteld worden, of is de chirurgie nog niet zo ver dat ook dat mogelijk is?

Toegevoegd na 1 minuut:
 
Dit is één van de twee vragen die ik hierover stel. De andere vraag staat op
http://www.goeievraag.nl/vraag/vrouw-man.145024 .

13 jaar geleden
9.7K
amigo
13 jaar geleden
sorry sorry sorry, lezen is ook een kunst

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja dat kunnen ze

er zijn twee soorten operaties bij de ene word ze niet nat en is gebruik van een glijmiddel nodig
bij de andere variant word er een omleiding gemaakt en is ze altijd nat bij die operatie word het gesachtsdeel wel zwakker en het vocht is bruinachig van kleur en is dus niet heel populair.Ook is veel ik iets meer dan 70%een orgasme mogelijk het gecreerde geslachtsdeel schijn ook erg gevoelig te zijn zodat sex ook gewoon lekker is.Ongesteld worden zit er voor de ts dames helaas niet in omdat daarvoor echte vrouwelijke voortplantings organen nodig zijn.Het ziet er dus wel gewoon als en vagina uit maar er ontbreken dus wel een aantal zaken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit antwoord is gebaseerd op kennis aangevuld met gissingen.
Echt ongesteld zal de "nieuwe vrouw" niet worden, aangezien zij geen baarmoeder en geen eierstokken krijgt.

Hieruit voortvloeiend lijkt het me niet waarschijnlijk dat zij nat kan worden, omdat dat vocht ook afkomstig is uit organen die de "nieuwe vrouw" niet bevat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je stelt eigenlijk 4 vragen.

1. sex? Ja, ze maken de vagina op dezelfde plek als bij een geboren vrouw. De vagina kan tot wel 22 cm diep gemaakt worden.
2. glijmiddel? Zal vermoedelijk gebruikt moeten worden. Immers wordt de vagina van de buitenzijde van een penis gemaakt en die geeft geen vocht af.
3. Orgasme? Dat schijnt mogelijk te zijn, maar kan soms pas jaren na de operatie.
4. Ongesteld? Nee, dat kan niet. Dan moet er namelijk een baarmoeder en eileiders zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
duidelijk... vraagje: hoe verhoud die 22 cm zich tov een geboren vrouw?
Kristal
13 jaar geleden
Broeder, dat zal bij elke vrouw ook weer verschillend zijn maar 22 centimeter... wel veel hoor.
Kristal
13 jaar geleden
voila, ik zag van de week een programma hierover. Het blijkt dat de vagina van een vrouw die als vrouw geboren is even diep is als haar wijsvinger lang is. Door de flexibiliteit van de huid in de vagina kan het meerekken en uitrekken in geval van penetratie. Ik kan me wel voorstellen dat, wanneer er een vagina gemaakt wordt bij een vrouw die eerst man was, dat het wel dieper wordt gemaakt omdat men de huid in de vagina misschien niet zo flexibel kan maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
das nogeens een duidelijk vervolgantwoord! Die 22 cm leek mij nogal overbodig(gezien het gemiddelde geslacht). Maar dat verhaal over flexibiliteit klinkt aannemelijk.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding