Zijn er plekken waar je publiekelijk sex mag hebben? Bijvoorbeeld een bepaald soort clubs of ontmoetingsplek ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
45.8K
Ritsuka
12 jaar geleden
Je hebt toch van die parenclubs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en afgelegen parkeer plaatsen
Ritsuka
12 jaar geleden
En een bos ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hotelletje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja haha nkvd! Publiekelijk sex hebben in de lobby! ! ! :0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee hotels hebben ook wc's waar je terecht kunt :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
parkeerplaatsen mag niet hoor, en bos ook niet. Het wordt gedaan, maar het mag niet. (vraagsteller vraagt waar het mag, dus daar ga ik dan ook op in, ik ben niet iemand die gaat prediken, totaal niet, ik doe zelf ook genoeg dingen die niet mogen ...) Waar het wel mag: sommige sex clubs, paren clubs, maar lang niet alle.

Antwoorden (6)

Zo lang het maar een besloten club is ( met oa minimumleeftijdseis), waar dit soort activiteiten volgens de huisregels zijn toegestaan.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt helemaal je mag nergens in Nederland op openbaar terrein sex hebben. Wel op een prive terrein als de eigenaar het daar mee eens is. Parenclub, nudisten verenigingen, feesten, beurzen. Maar nooit op een strand, parkeerplaats of zo. Dus ik begrijp al die minnen niet.
Ga eens een maal op bezoek bij een parenclub .

Toegevoegd na 1 minuut:
Wel voor 18 jaar en ouder .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de Kamasutra beurs kan je los gaan. E.V. Utrecht in september
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de publieke ruimtes op de beurs wordt openbare seks waarschijnlijk niet op prijs gesteld.
Op sommige podia kan het wel, en misschien gebeurt er in de dark-room ook een en ander?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dus wat is daar min aan
Ja er zijn bepaalde plekken waar je sex mag hebben. Denk aan paren clubs of bv op sommige homonaaktstranden wordt het oogluikend toegestaan. Maar als jr internet afzoekt vind je die plekken wel..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je. Alleen homonaaktstranden is niet voor hetero's bedoeld neem ik aan? Maar ik ga op internet kijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zouden alleen homo's daar sex mogen hebben?
Dat zou discriminatie zijn. Als ik als hetero sex daar wil hebben, is dat niet anders dan wanneer homo's sexen daar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bee maja lekker gezicht als jij als hetero ligt te sekse met allemaal homo's om je heen :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha gezellig toch. zijn vaak hele gezellige mensen.
En misschien willen ze dan wel mee doen.... ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk je dat een echte homo op gewonden raakt van hetrosex???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hé sex is sex, als je alleen opgewonden raakt van je eigen type sex.. is wel een beetje bekrompen....
Misschien wil je niet mee doen maar alleen kijken, maakt toch niet uit als je het maar lekker vind....
Ja, er bestaan zelfs speciale sexparkeerplaatsen:

Sexparkeerplaatsen in Nederland en Belgi�. Gratis overzicht van ...
http://www.sexparkeerplaatsen.nl/ - In cacheVergelijkbaar
Alle sexparkeerplaatsen in Nederland en België. Alles op provincie gerangschikt en actueel gehouden. Veel informatie en links naar partnerruil.nl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt wel op de plaatsen gaan kijken, maar het MAG niet hoor. Ik ken een paar van die plekken en de politie kent ze ook. Ze komen dan ook geregeld kijken of er iets gebeurt. Ook gaan ze in de omgeving kijken of er auto's staan waar iets in gebeurt. Ze rijden onopvallend achter je aan en ineens staan ze naast je met een zaklamp te schijnen, dus kijk maar uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had geen plannen hoor;-)
In principe mag je publiekelijk geen seks hebben mits dit door de eigenaar is toegestaan.

Dit zullen dan meestal seksclubs, parenclubs, sommige naaktstranden (gedoogd) zijn.

Er bestaan ook speciale seksfeesten, sekstreinen en groepseks avonden.

Zoek maar eens wat rond op het internet en je vindt een hele boel!

in de bijlage zit nog een leuk artikel hierover.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik las je eerste zin een paar keer, en ik begrijp hem alleen als je 'mits' vervangt door 'behalve als'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Klaas, Is "mits" geen Nederlands dan? Sorrie voor deze zinsopbouw....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Mits" is wel Nederlands, maar het betekent "op voorwaarde dat". Jij zegt dus: Je mag niet publiekelijk seks hebben, op voorwaarde dat dat is toegestaan. Zie je de tegenstelling?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;-) Jah inderdaad.... wat 1 woordje al niet kan doen! Dankjewel voor de uitleg. Dit is duidelijk nu!