Zin in sex na begrafenis?

Is het een vaker voorkomende reactie dat je na het bijwonen van een begrafenis behoefte krijgt aan sex?
Ik herken dat voor mezelf wel.
Ooit was ik met een dames-dominee gehuwd, die beroepsmatig veel begrafenissen deed. En ook bij haar was dat het geval. Wat zou dat kunnen zijn? Wie herkent dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

Het mag wel wat genuanceerder!
Wanneer je net je kind hebt begraven zal je hoofd niet staan naar een vrijpartij. Dan wil je alleen maar zefl ook dood.
Als je ome Kees van 93 hebt weggebracht zou het kunnen zijn dat je opgelucht bent dat jij nog wel ff door 'mag' in dit leven, en vier je dat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, dat herken ik, dat heb ik ook!
Alleen, zonder begrafenissen heb ik het ook.
14 jaar geleden
Geconfronteerd met de dood hebben veel mensen de neiging te bewijzen dat ze nog springlevend zijn door het leven te vieren.
Ik denk ook dat het een instinct is om na dood te werken aan voortplanting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een begrafenis ben je bezig met de dood (logisch) en is iedereen somber.
Seks is juist het tegenovergestelde, je pompt allerlei adrenaline door je lijf en voelt je weer op en top levend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sex na de begrafenis:voelen dat je leeft, bewijzen dat de dood letterlijk en figuurlijk nog ver van je bed is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind het niet echt gezond, maar smaken verschillen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vorm van troost