ik verlies veel sperma, hoe komt dit?

als ik seks heb met mijn vriendin verlies ik altijd heel veel sperma, meestal ligt het hele bed onder, hoe komt dit, en heeft elke jongen dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.6K

Antwoorden (6)

Elk persoon heeft een ander lichaam.
Zo geldt dus ook, dat elk persoon verschilt qua het hebben van sperma.

Elke jongen heeft sperma, maar de hoeveelheid scheelt per persoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is de bedoeling dat je lading niet NAAST maar IN de vagina belandt. Tenzij je een condoom gebruikt maar omdat je je bed onderspuit, doe je dat blijkbaar niet.
Dus het antwoord op je vraag is: Nee, niet elke jongen heeft dat. Maar volgens mij is dat niet de strekking van je vraag. Je wou gewoon even opscheppen over die spermafontein van jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat, drie minnen ... Denken jullie echt dat die sjap serieus is met z'n vraag ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ van mij hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ hahahahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ van mij hoor.Opscheppen kan iedereen,maar serieus genomen worden niet...en dat doe ik deze vraag van brianlieve ook niet,hahaha.Al is het wel mogelijk hoor.Ik heb wel eens een bosbrandje geblust met mijn zaad,lol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik neem aan dat dat urine was en dat je aan nam dat het zaad was :P
Het verschilt van man tot man, en als je een paar dagen niet geweest bent is het ook meer. Maar meer dan een eetlepel vol zal het toch echt niet zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft ook met geilheid etc te maken. Als mijn vriend zichzelf aftrekt komt er veel minder uit dan wanneer ik dit voor hem doe. als je opgewonden raakt gaat je zaad iets toch harder werken ofziets en dan krijg je toch meer sperma.
of er zit misschien meer prostaat vocht bij Dan bij andere mannen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hoeveelheid sperma/ voorvocht verschilt per persoon. Bij de 1 komt nauwelijks voorvocht vrij en bij de ander is het een grote natte klieder boel. Het is niets om je zorgen om te maken. Je moet alleen wat vaker het bed verschonen.
Maar weet je zeker dat jij het bent, die zoveel vocht verliest? Het zou ook je vriendin kunnen zijn... Opgedroogd lijkt het hetzelfde...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is dit voorvocht. Dit komt meer voor dan je denkt. Het is wel even schrikken maar het is normaal. Wanneer vrouwen ontzettend opgewonden worden kunnen ze ook spuitend klaarkomen. En dan lijkt het net of ze het bed onder plassen. Hierdoor je je erg schamen maar ook dit hoort erbij. Naarmate je ouder wordt accepteer je het meer. Ik denk wel dat het sommige kan afschrikken omdat dit geen bekend beeld is van hoe het gaat. Maar dat is net zo dat alle piemels groot moeten zijn en iedereen die dit denkt een minderwaardigheid complex heeft omdat de gemiddelde geen 18 cm is maar 14 cm. Denk er niet teveel bij na en accepteer het. Anders is het zonde van al het genot.