als zij niet wil/kan en hij wel? hoe verder? wij zijn getrouwd en hebben niet de beste jaren achter de rug

Weet jij het antwoord?

/2500

Als zij WAT niet wil??? De relatie voortzetten of seks hebben?? In het kader van seks. Soms wil het wel eens helpen om gewoon de knop om te zetten en het gewoon te "doen". Het klinkt een beetje banaal maar zo bedoel ik het niet. Als je romantische gevoelens al een tijd verdwenen zijn, en je bouwt geen spanning meer op. Heb je er ook geen behoefte aan. Door gewoon een keer te doen, wil dat vaak dat ene duwtje in de rug zijn. Je hebt dan weer vaker zin in seks. Tenminste zo werkt het bij mij.... Daarnaast zou je misschien een keer totaal uit je comfortzone kunnen stappen. Ga eens een keer een weekend weg, ga naar Antwerpen. Boek een leuk hotelletje, ga uit eten. Helemaal relaxed. Probeer het "verliefde" gevoel weer op te roepen. Probeer eens wat ANDERS te eten, doe eens moeite voor elkaar. Koop een klein kadootje (hoef niet duur te zijn, gewoon een kleinigheidje). Lukt dat niet, misschien counseling.

Ik heb ook niet de beste jaren achter de rug in ons huwelijk , mijn man en ik hebben ook heel veel meegemaakt . Je kan dan twee dingen doen : 1 je kan zeggen we kappen 2 je vecht voor je huwelijk Opgeven is heel makkelijk , veel makkelijker dan vechten Het is ook heel makkelijk om weg te lopen van alles , maar je moet vechten er hoeveel je samen hebt meegemaakt vecht ervoor samen , in een huwelijk laat de 1 de andere niet zakken / vallen maar geeft hem liefde en moed om door te gaan en er samen wat moois van te maken . Ik hoop dat dit jouw zelf of je partner helpt

Voor een goede relatie zijn er toch echt 2 nodig. Als zij absoluut niet meer wil, dan heeft het ook geen zin. Je kan niet iemand verplicht van je laten houden. Loslaten is dan nog de enige remedie.

Samen naar een relatietherapeut gaan. Maar dan zou zei toch ook er voor moeten gaan. Wie weet wilt dit boek nog helpen; http://www.beslist.nl/boeken/d0000010991/Praten_met_je_partner_-_Voor_liefde_kun_je_kiezen.html

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100