Een opdringerige, bijzonder onsmakelijke manier van iemand om aan te geven, dat die iemand zijn/haar tong daar (en in andere openingen...) zou willen steken, denk ik.
Yagyagyag....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm. Bij Rocket Power deden ze dat ook, maar riepen ze: Watervaaaal!
Ik denk niet dat het dan met sex te maken heeft, als het ook in een kinder tekenfilm voorkomt... s:
Maar ik moet erbij zeggen dat ik ook niet weet wat het betekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op school bij mij doen de bruggers dat, eigenlijk is het om iemand te pesten/plagen. Het geeft een heel vies gevoel....
Zij zeggen dan altijd :FONTEINTJE!!!
Heel erg kinderachtig....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sommige doen dan bv. ICarly: je oor is nat, mijn or is net nt, en dan maken ze hun vinger nat en steken ze die in de ander zijn oor en zegen ze nu wel! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
* mijn oor is niet nat
Ik doe het altijd om men vriend wakker te maken :p eigenlijk is het gewoon een flauw geintje niks meer niks minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betekend helemaal niks en zeker NIETS seksueel, het is een jongens grap om voornamelijk slapende vrienden wakker te maken, meer niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gewoon om te pesten, vooral bij gasten onder elkaar. Wij noemen het een wet willy, geen idee waarom maar het is wel grappig.

Als er iemand in slaap valt bv omdat ie van iets moe is, dan gaan we filmen en krijgt ie een wake up pets in het gezicht. Niet al te hard maar genoeg om te lachen.

Je kan ook, als wraak, wachten tot diegene slaapt en dan het aloude schetenspel doen. Dan hurk je boven zijn hoofd en laat je een scheet op zijn gezicht. Wel filmen he