ik ben sinds woensdag weer ongesteld geworden, ik slik wel de pil kan ik gewoon sex hebben zonder condoom als ik ongesteld ben of loop ik risico?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

jazeker. Je kan zwanger worden, ook al ben je ongesteld.
Het risico is nihil maar je loopt het wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze vraagt of ze risico loopt en daar wordt antwoord op gegeven! Van mij krijg je een compensatiepunt +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@bloodrednou
Hoezo geen antwoord? Duidelijker kan volgens mij niet.
V: loop ik risico A: het is nihil maar je loopt het wel. Ps misschien als je een antwoord niet begrijpt, doe dan eerst even een berichtje ipv direct te minnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iedereen toch bedankt;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan
Kimath
12 jaar geleden
Het enige dat 100% beschermt tegen zwangerschap is abstinentie, helemaal geen seks hebben.
Alle andere voorbehoedsmiddelen hebben een kleine kans dat ze niet werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!
Als je de pil volgens voorschrift (LEES de bijsluiter) slikt, ben je nu niet ongesteld maar heb je een zogeheten onttrekkingsbloeding. Ook dan ben je beschermd tegen zwangerschap, omdat de pil een eisprong voorkomt.
Let wel op als je in de voorgaande weken overgegeven hebt, erg diarree hebt gehad of als je bepaalde antibiotica hebt gebruikt (bij antibiotica en andere medicijnen die invloed hebben op de effectiviteit van de pil, vermeldt de bijsluiter van dat medicijn dat ook).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je de pil slikt dan ben je gewoon de hele periode "veilig" dus ook als je ongesteld bent. Dus geen probleem je kan gewoon vrijen zonder bang te zijn dat je zwanger wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je loopt in de stopwerk geen risico op een zwangerschap , maar wel op een SOA. Denk daar wel aan!!