Zijn alle shemales mannen die vrouwelijke hormonen hebben genomen of zijn er ook die vrouwen zijn maar het mannelijke geslachtsdeel hebben?

Als een man de hormonen neemt die nodig zijn voor borstontwikkeling als een vrouw, is dat dan schadelijk voor zijn gezondheid? Kan het zijn dat men een mannelijk geslachtsdeel heeft maar tegelijkertijd borstontwikkeling heeft en dat men dan beide geslachten heeft? Sommige shemales zijn zo buitengewoon mooie vrouwen, dat je er bijna zeker van bent dat ze als vrouw geboren zijn maar niettemin een mannelijk geslachtsdeel hebben. Om maar een voorbeeld te geven: http://fhg.ladyboygold.com/pic/content/showertime/02.jpg

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor alle duidelijkheid: de persoon op de foto is een man...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
23.8K
Cryofiel
12 jaar geleden
Rare link - als ik erop klik, krijg ik een geheel onschuldige nieuwspagina van Yahoo te zien. Om de foto te zien moet ik naar
http://fhg.ladyboygold.com/pic/content/showertime/ , en dan op één van de foto's klikken. Overigens vind ik foto 06.jpg veel explicieter...
Cryofiel
12 jaar geleden
Wel een goeie vraag trouwens, ondanks het onderwerp.
Kimath
12 jaar geleden
Ik vind dat altijd vreemd om te zien. In Thailand was dat toch big business?

Het beste antwoord

Ik denk dat je met de term "shemale" een transgender bedoelt.
Shemale klinkt als Engelse term iets uit de porno-wereld.

Terwijl lang niet alle transgenders daar iets mee te maken hebben.
Als iemand met een mannelijk lichaam eigenlijk vrouw is en ook lichamelijk vrouw wil worden spreken we van transseksueel: Iemand beschouwt zichzelf als behorende tot de andere sekse, en heeft ook de behoefte dit gevoel te vertalen naar de realiteit.

Maar dat gaat niet zomaar in een keer.
Daarvoor moeten hormonen geslikt worden.
En het slikken van hormonen zal niet bepaald gezond zijn voor een lichaam.

De meeste transseksuele personen zijn voor hun geslachtsverandering een tijdlang door het leven gegaan als transgenderist. Dus met de uiterlijke kenmerken van beide geslachten.

Dan is er ook nog zoiets als het derde geslacht.
Dat kan betekenen dat met zich helemaal niet specifiek als man of als vrouw beschouwt. In verschillende culturen wordt dan ook een tussenstadium tussen het mannelijk en vrouwelijk geslacht onderscheiden: een onzijdig geslacht, een dubbel geslacht, een wisselgeslacht of een geslacht dat volstrekt onafhankelijk is van het mannelijk en vrouwelijk geslacht.
In India en Indonesië wordt de derde sekse gewoon geaccepteerd. In die landen en in bepaalde kringen kan men heel open zijn over hun seksualiteit.

Dan zijn er nog mensen die worden geboren met een dubbel geslachtsdeel: hermafrodiet
In onze cultuur een probleem, omdat de sociale omgeving het niet als normaal accepteert.

Toegevoegd na 7 minuten:
Juist wat ik dacht:
"Using the term she-male for a transsexual woman would be considered highly offensive, for it implies that she is working 'in the [sex] trade."

De term shemale voor een transseksuele vrouw is beledigend, omdat dat zou aanduiden dat ze werkzaam is in de seksbusiness.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nice answer +

Andere antwoorden (2)

Iemand die vanaf de geboorte 2 geslachten heeft heet een hermafrodiet.

Een hermafrodiet heeft zowel mannelijke als een vrouwelijke geslachtskenmerken. Bij één op de 4500 geboorten wordt bij een baby deze geslachts afwijking geconstateerd. Maar iemand die beide geslachtskenmerken heeft is niet altijd hermafrodiet. Er zijn bijvoorbeeld personen die als man geboren worden, maar zich vrouw voelen. Als zij hun lichaam willen aanpassen kunnen zij hormonen slikken om borsten te ontwikkelen. Zij hebben dan zowel een penis als borsten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een piemel en borsten...
Zijn geen geslachtskenmerken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ownee Wslyyy? Wat dan wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb echt geen idee hoe Wslyyy daarbij komt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben vooral benieuwd naar wat Wslyyy dan wel geslachtskenmerken vindt....
shemale wordt in de porno gebruikt voor een man die middels hormonen secundaire vrouwelijke geslachtsorganen heeft gekregen (borsten, baardgroei en ronde vormen), maar geen lichamelijke operaties heeft gehad om de externe primaire mannelijke geslachtsorganen (penis, scrotum) te vervangen door externe primaire vrouwelijke geslachtsorganen (vagina, schaamlippen).

Na het nemen van mannelijke hormonen krijgt een vrouw het uiterlijk van een man, m.u.v. de primaire geslachtsorganen.

Na de operaties aan de externe (die van buiten zitten) primaire mannelijke geslachtsorganen wordt het een transgender - de operaties voor de interne primaire geslachtsorganen worden niet uitgevoerd, omdat de personen seksueel functioneel niet het nieuwe geslacht krijgen. De nieuw gemaakte vrouw blijft een prostaat hebben en kan dus nog steeds prostaatkanker krijgen en geen baarmoederhalskanker.

Als wij mensen zien, zien wij vooral de secundaire seksuele organen en vormen, de primaire zie je alleen in xxx-rated movies.