Erotische masseurs bieden soms een prostaat-massage aan. Wat is dat precies, en hoe gaat dat in zijn werk ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
25.5K

Het beste antwoord

'Hoewel veel mannen er liever niet aan denken kan de anus een bijzondere plek zijn tijdens het vrijen. De anus maakt deel uit van de bekkenbodem waar ook de geslachtsdelen zich bevinden. Tijdens het mannelijk orgasme trekt de anus samen. Bovendien bevat de anus veel zenuwuiteinden waardoor aanraking erg intens kan voelen.

Stimulering van slechts de kringspier kan tijdens het vrijen al een intense ervaring opleveren. Prostaatmassage gaat echter iets dieper, letterlijk. De prostaat bevindt zich namelijk een stukje in de anus.

Wat doet de prostaat en waarom zou ik hem prostaatmassage geven?
De prostaat is een klier waar het vocht voor sperma wordt geproduceerd. Door deze klier te stimuleren wordt hij aangezet om in actie te komen. Het is daardoor zelfs mogelijk om met slechts prostaatmassage een orgasme op te wekken met alle gevoelens die daar normaal gesproken bij komen kijken.

Sterker nog, het gevoel dat zich tijdens een prostaatmassage opbouwt kan veel heviger worden dan tijdens een normaal orgasme. Het is daarom leuk om ermee te experimenteren, omdat je als man op deze manier een enorm intens orgasme kunt beleven.

--------(antwoord op je vraag)---------
Hoe gaat prostaatmassage in zijn werk?
Het is niet zo moeilijk als het klinkt. Je kunt het bij jezelf doen of je partner kan het doen. De man ligt op zijn rug met zijn knieën naar de borst getrokken. De ander glijdt met de middelvinger de anus in. Gebruik hiervoor het liefst wat glijmiddel. Zorg dat de anus ontspannen is terwijl dit gebeurt.

Beweeg de vinger van binnenuit een beetje naar voren richting de penis. Hier voel je een kleine ronde verdikking. Dit is de prostaat. Maak je geen zorgen, de prostaat zit nog achter een stuk huid. Hij hangt daar niet ‘los’ ofzo.

Dan ga je nu over tot prostaatmassage: Aai zachtjes over de prostaat en kijk hoe het voelt. De één heeft het liever iets heftiger dan de ander. Bouw het zachtjes op en kijk wat er gebeurt. De reactie bij prostaatmassage is niet bij iedereen hetzelfde. De één wordt gek van genot, de ander vindt het maar ongemakkelijk en voelt er niet zoveel bij.'

Ik vond het gewoon zo'n duidelijke uitleg, dat ik er eigenlijk niets aan toe te voegen heb (behalve de bron natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb het even opgezocht en ik las dat ze eerst met een vinger je prostaat(dus in je anus) masseren en daarna met een hulpmiddel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is onlangs op de televisie geweest. (spuiten en slikken?). Was geen onverdeeld genoegen. 't Lijkt me dat je het -eventueel- met een partner zou kunnen experimenteren, maar in een salon?
Via de anus, en ''t is een heel gefriemel...

http://www.sochicken.nl/seks/tijd_voor_variatie_prostaatmassage.html