Hoe kan je de wijze van klaarkomen beinvloeden?

De boeken staan vol an clitorale en vaginale orgasme, maar hoe kan je de wijze van klaarkomen/je orgasme en de intensiteit en effect darvan beinvloeden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Voor zover ik heb ervaren, valt dat helaas niet bij te sturen. Het is persoonlijk. De ene vrouw heeft extra stimulatie via de clitoris nodig. Dat kan zij zelf doen (met haar hand), of de man kan het doen, bijvoorbeeld met zijn schaambeen. De andere vrouw is gevoelig aan haar g-plek; die kun je dus stimuleren met de penis; het is even zoeken hoe je dat dan moet doen. En weer een andere vrouw is gevoelig via extra stimulatie van andere erogene zones: de borsten, of de anus.
Voor een man is het hard en met volle aandacht werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De intensiteit van het orgasme kan uitgesteld worden door uw orgasme uit te stellen (dat heeft wel enige oefening nodig). Voor mij is het dan heftiger.

Ook kunnen hulpmiddelen worden gebruikt. Zoals een vibrator. Dat kan de intensiteit ook beïnvloeden.

Ook je adem een tijd inhouden en je hand (niet te strak) tegen uw keel aan te duwen kan de intensiteit verhogen. Ook als een ander dit bij u doet, want dat duidt op controleverlies en is extra spannend.

Als u eenmaal een orgasme heeft gehad en een kleine adempauze neemt en vervolgens opnieuw begint, dan kan het orgasme heftiger worden (en dit eventueel meerdere malen herhalen).

Ook wil ik ingaan op controleverlies. Dat kan heel spannend zijn. Bijvoorbeeld u laten vastbinden en laten blinddoeken en u helemaal overgeven.

Uitstellen van clitorale stimulatie en er letterlijk omheen draaien is ook een aanrader!

Dit hoeft overigens niet voor iedereen te gelden, want niet iedereen is hier gevoelig voor.

Toegevoegd na 42 seconden:
Overigens wel voorzichtig zijn hoor, met dat adem inhouden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je misschien ook, hoe je invloed kan hebben op het soort orgasme?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klaas, ik neem aan dat u een man bent ;-) Ik heb geen verstand van mannen, want (1) ik ben er geen en (2) ik val er niet op haha. Of doel je op het soort orgasme van de vrouw?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of bedoeld u een vaginaal orgasme. Daar heb ik geen ervaring mee en daar kan ik u geen antwoord opgeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik bedoel het orgasme van de vrouw.
Ik begrijp, dat jij extra veel ervaring daar mee hebt. Als man vind ik het emotioneel het prettigst, als de vrouw een vaginaal orgasme krijgt. Dat kun je dan goed voelen en het is een grote beloning voor het harde werken. Zelf hecht ik niet zo aan mijn eigen orgasme, want dat beëindigt helaas het plezierige samenzijn.
Dus inderdaad, trucjes om dat te kunnen bijsturen zouden heel welkom zijn!
Kimath
12 jaar geleden
Orgasme uitstellen helpt inderdaad om het heviger te maken, maar het is op het moment wel even heel vervelend. Dan wil je graag en word er ineens gestopt! :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb overigens nog wel een tip voor echt een HEEL LEKKER orgasme (maar die werkt vast niet voor iedereen) maar die ga ik hier niet posten.
Kimath
12 jaar geleden
Ja, nu maak je iedereen nieuwsgierig natuurlijk, haha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb iets met koud water en douchekoppen, maar dat is persoonlijk ....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koud water?? Ik heb liever een warme straal er op hoor -)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is dus persoonlijk haha.