Waarom lukt condoom niet?

Iedere keer als ik een condoom om wil doen, gaat hij wel over m'n eikel maar niet verder dan dat. Vanaf dat punt trekt hij m'n huid alleen maar mee in plaats dat hij afrolt. Doet best veel pijn.

Hoe kan dat? Ik gebruik al vrij grote condooms.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is je leeftijd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 18
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is het wel raar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan doe je toch iets niet goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat heeft leeftijd daar in godsnaam mee te maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het wel eens bij biologie gedaan?
Lukte het toen wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De grote is onmogelijk haalbaar.. er past weet ik veel hoeveel liter in een condoom. dus mits je er één hebt die 30 centimeter breed en één meter lang is dan word het lastig.

Antwoorden (4)

Doe je hem wel goed om ? Dus met het afrol-randje zeg maar aan de 'buitenkant', zodat je hem ook daadwerkelijk kunt afrollen en niet probeert alleen de bovenkant er helemaal overheen te trekken ? (Je zou niet de eerste zijn, geloof me).
Oefen anders eens met een banaan of komkommer ofzo. Een beetje condoom gaat met het grootste gemak om een colafles, dus aan de maat zal het ECHT niet liggen. Het is alleen wel even een handigheidje.
En laat het anders aan je vriend(in) over ; die zijn daar vaak best handig mee, en het is een stuk gezelliger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben er zeker van dat het de goede kant is en ook m'n vriendin lukt het moeilijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar haal je dan je condooms?? Misschien heb je een maatje gekocht voor de minder geschapen onder ons.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je wel een goed merk ? Het ene is ook beslist het andere niet he ? (Waarbij Durex ook niet altijd er definitie de beste is trouwens). Een Aziatische L valt ook weer heel anders uit dan een Europe L, bijvoorbeeld.
Wellicht toch nog een iets grotere maat ? Even de schuifmaat er op / centimeter er omheen en kiezen maar ; van 47 tot 69 mm (omtrek 10 tot 14 centimeter) in 7 maten en 2 (klein en groot) 'paspakketten' http://www.condoom-anoniem.nl/winkel/mysize-condooms
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ter vergelijking : normale condooms zijn 49 mm, Durex XL is 53 mm. De grootste condooms in de handel ((zoals de Mysize waar i net de link van gaf) zijn er tot 69 !! Als dat je maat is, ga je je ding nooit in een 'XL' van Durex proppen......
Je moet je penis goed vasthouden en niet alleen aan het condoom sjorren. Dan gaat je huid mee. Hou met je ene hand de huid vast op zn plaats en met de ander rol je t condoom af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een condoom is enorm rekbaar (kan minimaal 18 liter lucht bevatten!!). Je zou het 'lastige' stukje kunnen proberen te overbruggen door de bovenkant van je wijsvingers tegen de linker en rechter zijkant van de penis te houden en je vingertoppen onder het condoom te doen, zodat je het condoom wat verder kunt oprekken bij het afrollen.

Let er dan wel goed op dat er geen lucht in het reservoir (tuitje) komt.
Maar samen doen is inderdaad ook een heel goed idee!

Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is je penis wel stijf genoeg? daar kan het ook wel eens aan liggen dat hij dubbel klapt ofzo als je hèt om probeert te doen