Waarom lukt condoom niet?

Iedere keer als ik een condoom om wil doen, gaat hij wel over m'n eikel maar niet verder dan dat. Vanaf dat punt trekt hij m'n huid alleen maar mee in plaats dat hij afrolt. Doet best veel pijn.

Hoe kan dat? Ik gebruik al vrij grote condooms.

Weet jij het antwoord?

/2500

Doe je hem wel goed om ? Dus met het afrol-randje zeg maar aan de 'buitenkant', zodat je hem ook daadwerkelijk kunt afrollen en niet probeert alleen de bovenkant er helemaal overheen te trekken ? (Je zou niet de eerste zijn, geloof me). Oefen anders eens met een banaan of komkommer ofzo. Een beetje condoom gaat met het grootste gemak om een colafles, dus aan de maat zal het ECHT niet liggen. Het is alleen wel even een handigheidje. En laat het anders aan je vriend(in) over ; die zijn daar vaak best handig mee, en het is een stuk gezelliger.

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=PEfFqlQJ634

Je moet je penis goed vasthouden en niet alleen aan het condoom sjorren. Dan gaat je huid mee. Hou met je ene hand de huid vast op zn plaats en met de ander rol je t condoom af.

Een condoom is enorm rekbaar (kan minimaal 18 liter lucht bevatten!!). Je zou het 'lastige' stukje kunnen proberen te overbruggen door de bovenkant van je wijsvingers tegen de linker en rechter zijkant van de penis te houden en je vingertoppen onder het condoom te doen, zodat je het condoom wat verder kunt oprekken bij het afrollen. Let er dan wel goed op dat er geen lucht in het reservoir (tuitje) komt. Maar samen doen is inderdaad ook een heel goed idee! Succes!!

Is je penis wel stijf genoeg? daar kan het ook wel eens aan liggen dat hij dubbel klapt ofzo als je hèt om probeert te doen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100