Verschil tussen Siliconen en natuurlijke glijmiddel

Ik zou hier graag zo gedetailleerd antwoord op willen krijgen want ik wil mijn vriendin anaal bevredigen maar ze vind het niet fijn daarom willen we het met glijmiddel proberen maarja wat is het beste en wat zijn de voor en de nadelen van de glijmiddelen
Bvd k

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (3)

Ten eerste: probeer eerst met iets kleins, een vinger dus. Daarna kan je overgaan op 2 vingers, een vibrator en meer.

Glijmiddel op waterbasis verliest redelijk snel zijn glij eigenschappen maar kan weer opnieuw geactiveerd worden met een beetje vocht, bijv speeksel, maar beter weer wat glijmiddel erbij.
Glijmiddel op silliconen basis blijft erg lang glibberig en is daarom ook geschikt voor anaal gebruik.
Dit glijmiddel echter niet gebruiken in combinatie met sextoys waar silliconen in zitten aangezien de sliliconen in het glijmiddel die in het speeltje kunnen oplossen waardoor het speeltje beschadigd raakt.

Naast of het water of silliconen basis is het je ook nog verschil in diktes: liquid (vloeibaar) - normaal en gel

En natuurlijk nog een keur aan geuren en smaakjes.

Je hebt speciaal glijmiddel voor anaal gebruik. IK zou gewoon proberen wat je prettig vindt. En als het te veel pijn doet en onprettig is voor haar, dan er mee stoppen.

Eventueel kan je nog spray gebruiken:
EROS Explorer is een anale spray die snel de rectum ontspant en anale seks probleemloos maakt. De spray werkt verkoelend, en zorgt ervoor dat het sensationele gevoel niet verloren gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij gebruiken Eros op basis van silicone werkt super maar doe het rustig aan. Veel plezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Glijmiddel is een must bij anale seks maar bouw het rustig op. Het is geen porno film waarna je al na 5 minuten los kan. Als iets niet prettig voelt span je je spieren en daardoor gaat het echt pijn doen. Zo maak je het geen fijne ervaring voor je vriendin. Zorg dat je vriendin eerst op haar gemak is dat je haar daar aanraakt. Smeer je vingers in met glijmiddel en streel erover en omheen. Daarna zachtjes er tegenaan duwen etc.
Zelf ben ik geen voorstander van vingers, die zijn ruw. een silicone speeltje is effen en voelt prettig. een buttplug lijkt drastisch maar met een smalle kan je rustig beginnen met hem er zachtjes tegenaanduwen, steeds een beetje meer. Wanneer je verder bent is het ook lekker om die in te hebben terwijl je het op zijn hondjes doet. Veel plezier in ieder geval!