Als je op zondag de laatste pil neemt. Op welke dag moet je dan weer beginnen na de stopweek?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Dan moet je op maandag weer beginnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Je slikt zeven dagen niet, dus maandag t/m zondag. Dus begin je aan de volgende strip op maandag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, ik heb mijn antwoord maar verwijdert. Je hebt gelijk, je begint op de eerste dag van je menstruatie, de stopweek is wat anders.. zat er helemaal met mijn hoofd niet bij.
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan gebeuren. :)
Moest je dan niet weer beginnen op de dag dat je ongesteld wordt of zoiets. Vraag het anders even aan de dokter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Absoluut onwaar. Dan zou je eigenlijk vaak maar twee stopdagen hebben. En sommige mensen misschien langer dan zeven dagen. Vooral het laatste is gevaarlijk, aangezien je dan zwanger zou kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er stond me iets van bij dat het zo ging. Volgens mij moest ik dat na de eerste stopweek zo doen omdat ik onregelmatig ongesteld was.Maar dat is al ruim 10 jaar geleden hoor dus ik kan het ook mis hebben :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar toen je eenmaal de pil slikte, was je als het goed is niet onregelmatig meer, aangezien de pil de hele cyclus blokkeert en vervangt door een kunstmatige cyclus.