Te veel talg? Wat kan je doen tegen talg bultjes?

Ik merk dat ik steeds meer talg bultjes krijg rond mijn tepels. Kan dat? En wat help daartegen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Zijn het talgbultjes met van die zwarte kopjes? of zijn het echt al puistjes met witte kopjes?
Ik heb het ook wel eens gehad, maar bij mij ging het vanzelf weg, je kan kijken of je ze uit kan knijpen (heel veel mensen zeggen dat dat slecht is, maar volgens mij als je het gewoon voorzichtig doet, en de huid niet teveel beschadigd kan het gewoon (doe ik namelijk ook)). Anders kan je ook een keer naar een schoonheidsspecialist gaan, die heeft een speciaal apparaatje waarmee ze het kan wegzuigen (heb ik ooit gehoord) misschien weet iemand daar iets meer van?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat het kan daar ben je zelf het bewijs van.
Heb je er last van kan je ermee naar de huisarts, die kan ze simpel verwijderen.
je kan ze ook zelf uitknijpen maar dat raad ik toch af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja als je ervoor wil betalen zou ik idd de schoonheidsspecialiste kiezen.
Hoe de huisarts ze verwijdert weet ik niet, maar je kan je daar laten informeren.