Hoe lang duurt de gemiddelde sekspartij (excl. voorspel)?

Volgens mij is deze vraag al eens eerder gesteld, ik kan hem alleen niet terugvinden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mij is voorspel onderdeel van de 'sekspartij' hoor, het is niet alleen maar de noodzakelijke smering van de onderdelen!

Het beste antwoord

Uit een onderzoek dat condoomfabrikant Durex in 1997 liet uitvoeren in vijftien landen[bron?], blijkt dat de grootste groep van de onderzochte koppels (twintig procent) gemiddeld 6 tot 10 minuten uittrekt voor een vrijpartij. Negentien procent vrijt 11 tot 15 minuten lang, en slechts dertien procent zegt langer dan 15 minuten te vrijen. Deze tijdsduur is zonder voorspel.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik schat al snel 3 uur. Een partijtje geef je niet voor een paar minuten, zeker niet als het een seksfeest is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plusje voor de vrije interpretatie! ;)
Gemiddeld een vijftien minuten;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gemiddelde ligt denk ik rond de 10 minuten. Dat is beklagenwaardig Mannen sta op en besteed meer tijd aan de vrouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar ligt "de grens¨ tussen voorspel en "een sekspartij" of bedoel je gewoon neuken?
Als je het over neuken hebt dan zullen bovenstaande antwoorden kloppen.
En de gemiddelden zullen ongetwijfeld ook kloppen.

Er zijn echter wel hele grote verschillen in mijn hobby ( BDSM ) is een spel van meerdere uren eerder regel dan uitzondering.
en de grenzen tussen het 1 en het ander zijn daar wat vager ..........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat verschilt nogal. ik ben vrouw en heb partner gehad binnen 10 min ,eerlijk gezegd als vrouw heb je daar niet veel aan
zelf heb ik wel 20 min om klaar te komen,maar net zoals wij vrouwen kan je bij man door tempo of stand wisselen
orgasme of ejaculatie langer uitstellen.
vluggertje kan met 10 min maar kan ook langer tot 3 uur
denk idd gemiddelde 20 minuten om beiden bevredigd te zijn