Wat kan ik doen wanneer mijn vriendin niet durft te pijpen?

Ik wil graag gepijpt worden door mijn vriendin, en zij wilt het zelf ook wel voor mij doen. Ze zegt dat ze het niet durft. Wanneer ik vraag waarom ze het niet durft weet ze geen antwoord. Ze voelt zich er zelf een beetje vervelend over, want ze wilt het wel. Wat zou ik kunnen doen?

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik heb het helemaal niet over dwingen, natuurlijk dwing ik mijn vriendin niet mij te pijpen. Ze zegt alleen dat ze het wel wilt, maar niet durft. Wanneer ze heel erg opgewonden is doet ze het misschien wel zei ze. Ik dacht misschien dat ze het in stapjes kan doen of iets dergelijks?

Hoe doen andere meisjes het, zo in een keer in de mond en pijpen maar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16.4K

Het beste antwoord

Dit komt me heel bekend voor, wij hebben het als volgt aangepakt:
Begin met een voorspel, dus lekkere sfeer, allebij een beetje in de stemming komen dus.
Dan wil ze er misschien wel een kusje op geven.
De volgende keer hetzelfde, maar dan mag ze zelf weten wat ze doet. Als je graag wil dat ze je pijpt, dan kan dat (onbedoeld) toch enige druk op haar leggen.
Als je haar zelf de keuze laat wanneer ze het echt gaat doen, zal het uit haarzelf komen, en dan is het het fijnste voor jullie allebij!
Veel plezier, en geniet ervan!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel natuurlijk: dan vraag je aan haar, of ze er een kusje op durft te geven;)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (22)

Wat je kan doen is dit accepteren. Als ze niet durft, dan durft ze niet. Dwingen is uit den boze, dus blijft accepteren over.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
++++
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Hij zegt dat zijn vriendin het WEL wilt, maar het niet durft!
itsme
12 jaar geleden
Beste Anneliyah. ik meen toch echt dat ik in mijn antwoord ook twee keer heb gezegd dat ze niet durft. Dus wat bedoel je te zeggen?
Afwachten tot ze er klaar voor is!
Niet dwingen, maar gewoon geduld hebben!!

Waarschijnlijk wil ze het nu nog niet, dus respecteer dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tussen pijpen en niet pijpen zitten vele stappen.
stel je vriendin voor een beetje op onderzoek uit te gaan.
het hoeft niet all the way.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Rieneke1
12 jaar geleden
als ze aangeeft dat ze het wel wil, maar niet durft, leg er dan geen druk op.
laat haar daar beneden gerust op onderzoek uit gaan, al is het maar voor heel even.
leg de regie bij haar.
Rieneke1
12 jaar geleden
dank je marion!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-)) goed antwoord ..
Als ze het echt niet wil, dan wil ze het niet. Dat moet je accepteren.

Wat je kunt proberen is om haar gerust te stellen dat je het al goed vindt als ze het in ieder geval probeert. Probeer haar positieve feedback te geven als ze het doet, of in ieder geval positieve kritiek als je het niet zo lekker vindt. Je kunt ook samen proberen om er meer voor 'in the mood' te raken. Misschien zou je een pornofilm kunnen kijken met orale sex scene. Ook zou je haar eerst kunnen beffen, zodat je haar laat voelen hoe lekker het is en dat jij het ook durft te doen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
die porno films met orale seks vind ik meestal juist een afknapper, ziet er vaak erg raar uit. Zo snel bewegen met het hoofd zou ik last van de nek krijgen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vindt dit bijna dwang. Al zal het niet zo bedoeld zijn, als je dit bij mij zou doen, lukt het je een keer en daarna wil ik nooit meer sex.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja natuurlijk, porno!!
dan ziet ze hoe behendig die vrouwelijke degenslikkers op de buis zijn en dat motiveert natuurlijk enorm!!!
vervolgens begin je met beffen en voer je de druk nog wat op.
Geef je vriendin wat tijd. Ze geeft aan dat ze het wel wilt, maar het nog niet durft. Ik weet niet hoe lang jullie al iets met elkaar hebben en hoe oud jullie zijn, maar neem er alle tijd voor om elkaars vertrouwen te winnen. Geduld zal gewaardeerd en waarschijnlijk ook beloond worden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha!
Nog best jong dus, maar wel een aardig lange relatie!
Kan natuurlijk ook zijn dat je vriendin nog nooit iemand heeft gepijpt. Sterker nog; ik acht die kans heel groot. Dit maakt het misschien dat ze hier nog erg onzeker over is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hoeft niks te doen, dan haar de tijd geven, hoe vaker je het er over hebt hoe meer ze het als een druk zal ervaren.
Misschien wil ze het helemaal (nog) niet maar durft ze dat niet zo te zeggen en probeert ze het uit te stellen door te zeggen dat ze het niet durft.
Niet elke vrouw vind pijpen fijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef haar naast dat je haar de tijd geeft, ook het gevoel dat ze het goed doet tijdens de seks en jij het lekker en plezierig vindt. Misschien wordt ze dan op den duur minder onzeker.
Uiteraard niets afdwingen! Maar jij klinkt niet alsof je je daartoe zou verlagen toch?

Wat je kunt doen is sowieso geduld oefenen... En gewoon lekker veel vrijen en elkaars lichaam goed leren kennen. Ook samen douchen en zo, en het eens ergens anders dan in bed doen. Dan ga je elkaars lichaam steeds meer kennen en vertrouwen en wordt het intiemer en minder eng. Steeds nieuwe dingen blijven proberen, steeds allebei net weer even allebei wat meer doen en wat verder gaan. De lol erin houden en gewoon de spelletjes doen waar je je allebei comfortabel bij voelt. Dan krijg je uiteindelijk vanzelf overal zin in!

En zo niet, dan niet, er zijn genoeg andere dingen die je kunt doen.

Laat je vriendin duidelijk merken dat je haar gevoel respecteert en dat je net zo lief een ander spelletje doet, en probeer uiteindelijk alles bij elkaar te brengen.

Onthoud dat iets om naar uit te kijken ook spannend is. Dat houdt je fantasie levend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsja... Wat wilde jij dan horen? ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi antwoord helemaal mee eens.
en 'niet het antwoord wat ik wou'..lijkt mij niet de goede zin om dit op te lossen.
Nog jong, nog wat onervaren. Geef het de tijd. Hoe langer jullie bij elkaar zijn en de relatie is respectvol en gezellig, dan komen dingen vanzelf.

Er zal altijd een percentage ladies zijn die dit vreselijk blijven vinden. Die moeten het ook niet doen. Plezier, ongedwongen, samen, niet over je grenzen gaan: daar gaat het om. Op jullie manier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij kan "hem" kusjes geven, dan kleine likjes , m met haar vingers nat maken, etc...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het haar laten opbouwen. Ze kan langzaam naar beneden gaat en als ze het te eng vind, op het niveau blijven waar ze al zit. Ze kan je onderweg naar beneden lieve kusjes geven. Als ze later heel geil is zal ze de verleiding niet weerstaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoiets komt vanzelf...het beste wat je kunt doen is haar dat verveldende gevoel ontnemen, omdat ze het niet durft. psreek af dat je het er niet meer over hebt, want anders zou ze zich schuldig kunnen blijven voelen en als je je schuldig voelt blijf je altijd geremd. Geniet van de dingen die je wel al samen onderneemd en doe ook regelmatig iets wat niets met sex te maken heeft, zo kun je ongedwongen en met elkaar om blijven gaan. Laat het verder op zijn beloop, dat ze het nog niet durft geeft ook wel een beetje aan dat ze daar nog niet aan toe is, ze voelt zich nog beschaamd als ze dat zou doen. Dat gevoel wil je niet hebben. Ik durfde vroeger ook niks, het enigste wat hielp waren een heleboel complimenten en ongedwongen sex, waarin ik niks hoefde en me nergens voor hoefde te schamen. je moet vooral vertrouwd raken met elkaars en ook met je eigen lichaam. Dat laatste is niet minder belangrijk dan het eerste, anders zie je het jezelf doen, en daar gaat die 'schaamte'niet mee weg.
Dus verwen je vriendin lekker en heb het er niet meer over!!! en dan na een maand of wat (of langer, want daar staat geen datum voor) doet ze het vanzelf, omdat ze er zelf plezier aan beleeft en eraan toe is.

Toegevoegd na 4 minuten:
P.S. waarschuwing van mij, want ik ken veel vrouwen die zo 'werken' als je het geen tijd gunt of er toch onbewust teveel druk achter zet lukt het je misschien, maar heb je hele grote kans, dat je de keer daarop steeds minder sex krijgt...Je hoeft met zijn tweeen niet naar de maan en terug in vijf dagen..je hebt je hele leven nog, alsjeblieft neem de tijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar alle waarschijnlijkheid is ze onzeker, ze zal bang zijn het fout te doen of je pijn te doen . Vraag gewoon of ze het wil proberen en dat ze nergens bang voor hoeft te zijn en laat dr ook de tijd nemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima dat je niet dwingt en erover zeurt. Ze zal tijd nodig hebben om aan 't idee van pijpen te wennen. Misschien wil ze het wel met een condoom. Anders zul je het moeten afwachten, het is helemaal niet gezegd dat ze het nooit zal doen, maar geef haar de tijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt eigenlijk al mooie antwoorden gekregen.
Heb geduld.....het komt vanzelf....
Ik denk dat ze bang is om het verkeert te doen.
Stel haar op haar gemak.
Beginnend met een kusje....
Telkens meer en meer....pas jullie aan , aan mekaar.
Respecteer haar, zoals je nu al doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het een idee om samen een paar pornosites,waar deze bezigheid in beeld wordt gebracht, te bezoeken,zodat jullie je een idee kunnen vormen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die vrouwen zijn er zo behendig in dat het misschien wel afschrikt?
Kimath
12 jaar geleden
Ik denk ook dat dat vooral een afknapper zal zijn. Wat tips opzoeken erover kan handig zijn, maar niet van zo'n site.
Pijpen is eigenlijk iets heel intiems, hiervoor moet je elkaar echt vertrouwen. Als je vriendin aangeeft dat ze nog niet durft betekent dit ook dat ze er nog niet aan toe is, of zich niet genoeg op haar gemak voelt. Misschien is ze ook bang om iets verkeerds te doen. Een man pijpen is ook best eenzijdig werk. Hiervoor moet je zelf ook erg in de stemming zijn en je vrij voelen.
Als ik jou was zou ik er niet te veel meer naar vragen, hiermee bereik je het tegenover gestelde. Ze zal zich toch gedwongen kunnen voelen omdat ze je ook niet wil afwijzen. Dus ben hier erg voorzichtig mee.
Geef haar complimentjes. Zeg tegen haar hoe mooi je haar vind en hoe lief, doe veel leuke dingen samen, dan kom je nader tot elkaar en word sex ook leuker en gezelliger. Leg niet steeds de nadruk op sex, maar knuffel ook veel. Vrouwen hebben hier behoefte aan.
Ik zou zelf alleen een man pijpen als ik weet dat hij veel van me houdt, lief voor me is, mij mooi en aantrekkelijk vind, ik me geaccepteerd voel en lekker in de stemming ben. En juist niet als hij erom vraagt!!! Dan denk ik "Ja, doei"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja. Is het geen smoesje? Als je swaffel ruikt naar champignons dan zou ik er ook iets op verzinnen om er niet met mijn neus in de buurt te komen. Mocht dat het "probleem"niet zijn dan zou ik er gewoon niet teveel over zeuren, dan wordt de drempel namelijk zo hoog. Niet pijpen is ook niet zo erg, misschien wil ze gewoon geen soa of iets anders oplopen wat je krijgt zonder condoom. Zie onderstaande link voor welke geslachtsziekte je waarvan kan krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Unox kaasknak is ook een benaming voor een stinkende penis :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jech.. goor.. Ik had een exman die om de 3 dagen onder de douche stapte...voor geen goud dat ik met zijn coctailworstje ging spelen..
Ik wilde dat zelf ook nooit in het begin. Nu vind ik dat absoluut niet meer erg en doe ik het graag. Gewoon rustig afwachten dus ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat haar maar eens zien, wat je allemaal lekker vind. lekker aaien, kietelen, voelen. ga maar eens heel bewust er mee bezig zijn, laat haar je penis maar eens goed bestuderen. ik weet nog dat ik het vroeger ook niet durfde, het was voor mij een eng onbekend ding.

Moedig haar ook goed aan dat ze het lekker doet, dat ze een natuur talent is etc... ze zal zelfvertrouwen krijgen als ze merkt dat ze iets goed doet.
en daarna kan ze met haar gezicht er langs gaan, en met haar neus, met haar lippen, steeds een stapje verder.
Je mag haar best een beetje uitdagen. maar overhaast het niet, zij is in controle. maar blijf haar aan moedigen.

Wil ze dan wel pijpen maar vind ze het "vies" kan je altijd een velletje huishoudfolie om je penis heen wikkelen,
Dit smaakt veeeel prettiger dan een condoom en beschermt tegen lichaamssappen.

Dus blijf motiveren en blijf praten samen, een grapje maken mag altijd

Ennnn jij zal ook haar oraal moeten ontdekken, ja het werkt 2 kanten op;-)

enjoy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap dat het vervelend is, als jullie het allebei willen. Maar snap ook dat ieder meisje die nog nooit een jongen gepijpt heeft, snel zal zeggen 'wat vies!'. Het klinkt niet echt lekker; een piemel aflikken, of wel? Misschien is ze ook wel wat onzeker en denkt ze dat ze het niet goed kan ofzoiets dergelijks. Geef haar de tijd, zorg dat ze zich op haar gemak voelt en dan komt het vanzelf wel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geduld.
Oefening voor haar met een lolly(niet afbijten).
Niet dwingen of druk uit oefenen op je vriendin.
Accepteren als het echt niet lukt of als ze niet wilt.
En voor jou man een tip goed wassen eerst vrouw houd niet van geurtjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch maar eventjes geduld hebben. Als ze er klaar voor is en er aan toe is dan komt het er vanzelf wel van. Ze moet voor zich zelf gewoon even over de drempel heen. En dat kan kort duren dat kan lang duren maar ooit durft ze het. Dat geld voor de meeste dames trouwens hoor dat ze het vooral in het begin maar niks vinden. Dat lees en hoor je zo vaak. En uit eindelijk experimenteren ze er dan toch wel een keer mee. En dan vinden ze het vaak geen probleem meer om te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Standje 69 proberen?