Wat kan ik doen wanneer mijn vriendin niet durft te pijpen?

Ik wil graag gepijpt worden door mijn vriendin, en zij wilt het zelf ook wel voor mij doen. Ze zegt dat ze het niet durft. Wanneer ik vraag waarom ze het niet durft weet ze geen antwoord. Ze voelt zich er zelf een beetje vervelend over, want ze wilt het wel. Wat zou ik kunnen doen?

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik heb het helemaal niet over dwingen, natuurlijk dwing ik mijn vriendin niet mij te pijpen. Ze zegt alleen dat ze het wel wilt, maar niet durft. Wanneer ze heel erg opgewonden is doet ze het misschien wel zei ze. Ik dacht misschien dat ze het in stapjes kan doen of iets dergelijks?

Hoe doen andere meisjes het, zo in een keer in de mond en pijpen maar?

Weet jij het antwoord?

/2500

Afwachten tot ze er klaar voor is! Niet dwingen, maar gewoon geduld hebben!! Waarschijnlijk wil ze het nu nog niet, dus respecteer dat.

Je kunt het haar laten opbouwen. Ze kan langzaam naar beneden gaat en als ze het te eng vind, op het niveau blijven waar ze al zit. Ze kan je onderweg naar beneden lieve kusjes geven. Als ze later heel geil is zal ze de verleiding niet weerstaan.

Naar alle waarschijnlijkheid is ze onzeker, ze zal bang zijn het fout te doen of je pijn te doen . Vraag gewoon of ze het wil proberen en dat ze nergens bang voor hoeft te zijn en laat dr ook de tijd nemen

Je hebt eigenlijk al mooie antwoorden gekregen. Heb geduld.....het komt vanzelf.... Ik denk dat ze bang is om het verkeert te doen. Stel haar op haar gemak. Beginnend met een kusje.... Telkens meer en meer....pas jullie aan , aan mekaar. Respecteer haar, zoals je nu al doet.

Pijpen is eigenlijk iets heel intiems, hiervoor moet je elkaar echt vertrouwen. Als je vriendin aangeeft dat ze nog niet durft betekent dit ook dat ze er nog niet aan toe is, of zich niet genoeg op haar gemak voelt. Misschien is ze ook bang om iets verkeerds te doen. Een man pijpen is ook best eenzijdig werk. Hiervoor moet je zelf ook erg in de stemming zijn en je vrij voelen. Als ik jou was zou ik er niet te veel meer naar vragen, hiermee bereik je het tegenover gestelde. Ze zal zich toch gedwongen kunnen voelen omdat ze je ook niet wil afwijzen. Dus ben hier erg voorzichtig mee. Geef haar complimentjes. Zeg tegen haar hoe mooi je haar vind en hoe lief, doe veel leuke dingen samen, dan kom je nader tot elkaar en word sex ook leuker en gezelliger. Leg niet steeds de nadruk op sex, maar knuffel ook veel. Vrouwen hebben hier behoefte aan. Ik zou zelf alleen een man pijpen als ik weet dat hij veel van me houdt, lief voor me is, mij mooi en aantrekkelijk vind, ik me geaccepteerd voel en lekker in de stemming ben. En juist niet als hij erom vraagt!!! Dan denk ik "Ja, doei"

Ik wilde dat zelf ook nooit in het begin. Nu vind ik dat absoluut niet meer erg en doe ik het graag. Gewoon rustig afwachten dus ;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100