Kan niet klaarkomen in de familie zitten?

Het gaat hier om het vrouwelijk geslacht, is het mogelijk dat een 'probleem' omtrent het klaarkomen via de clitoris 'erfelijk' is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

De bedoeling is om even geen seks te hebben, omdat je teveel gericht zijn op elkaars orgasme. Door elkaars lichaam te leren kennen en met elkaar hierover te praten, komt er meer communicatie met elkaar, waardoor de seks later beter wordt.
Streel elkaar en vertel daarbij wat je voelt. Gebruik ook eens vreemde voorwerpen zoals en kwast of veertje. Ga elkaar daarmee strelen. Vertel daarbij wat je voelt. Zorg ervoor dat jullie tijdens de seks meer met elkaar gaan praten. Zoen elkaar. Zeg wat vaker dat jullie van elkaar houden. Probeer elkaar ook wat fantasieën te vertellen. En vertel daarbij ook dat jullie elkaar daar in niet gaan verwijten. Het is een fantasie en niet altijd meteen een uitvoerbaar plan wat jullie moeten of gaan doen. Prikkel elkaar hiermee. Vertel opwindende dingen tegen elkaar. Blinddoek elkaar eens en raak elkaars lichaam aan behalve de vagina of penis. Vertel daarbij hoe het voelt en wat je voelt. Ook als je niets voelt. Dan voel je in ieder geval wat. Zeg ook tegen elkaar wat je wel en niet lekker vindt. Bouw dit rustig op, na een paar weken kunnen jullie elkaar geslachtsdelen aanraken en daarbij vertel je ook wat je wel en niet lekker vindt.

Google eens op sensate focus. Kun je veel over lezen, wie weet hebben jullie hier iets aan, succes!

(Probleem met klaarkomen is niet erfelijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mogelijk maar niet waarschijnlijk.
Veel vrouwen kunnen het bij de ene man wel en bij de andere niet.
Heeft meer te maken met volledige overgave dan niet kunnen.
Tijd er voor nemen en geen andere dingen dan op dat moment de sex met elkaar.
Zeker geen kids die elk moment wakker kunnen worden enz enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je klaarkomen met als een partner dat probeert bij je, of als je het zelf doet? daarin kan nogal een verschil zitten. Als jij zelf weet wat je lekker vindt, en je zelf kan latenklaarkomen, is dat wel een heel verschil met als een partner dat 'moet' doen. Dus die specificering vind ik wel belangrijk.