Is "het zalfje" tegen voorhuid vernauwing alleen op recept te krijgen?

Ik weet dat er bepaalde zalfjes bestaan die je voorhuid versoepelen, maar zijn die zalfjes ook zonder recept verkrijgbaar? Zo ja? Waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (4)

Heey, ja ik heb zo'n zalfje een jaar geleden bij de dokter gekregen, echter zijn deze zalfjes niet bij de drogist beschikbaar of zonder recept ergens af te halen..
Maar schaam je niet en loop gewoon bij de dokter naar binnen, het blijft allemaal binnen de 4 muren daar!;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat gaat hier meestal om steroïde zalf, die is alleen in Nederland op recept verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pas op mijn 30ste heb ik gekozen voor een circumcisie (besnijdenis) dit na ook alles te hebben geprobeerd.
Dus laat de zalfjes staan en kies voor een kleine ingreep en je bent overal vanaf.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ps is alleen op recept te krijgen via de arts of het rutgerstichting.

Toegevoegd na 9 minuten:
De zalf dan he ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké bedankt! Toch maar even langs de dokter dan...
Ik gebruik vaseline,helpt bij mij redelijk,al is dit maar een tijdelijke oplossing.Maar heb je een echte,serieuze vernauwing dan zit er niks anders op dan je te laten besnijden.